tirsdag 12. juni 2012

På trykk


For noen uker siden fikk jeg noen mailer fra tyske lesere som fortalte at de hadde sett huset vårt på trykk i et tysk blad! Jeg hadde fått vite av journalisten som var her at det skulle komme en reportasje i et tysk blad, men jeg visste ikke hvor eller når. Thank you my German readers who e-mailed me about this magazine:)



Like etter skulle tante Hilde til Tyskland, og hun gikk inn i en butikk for å se etter bladet, og det var det første hun så:) Dermed kjøpte hun en utgave til meg også, og selv om jeg ikke kan et ord tysk, er det jo moro å ha sett det:)





Bildene er tatt da Jeanette Bækkevold og Kjerst Lunnan Aass besøkte oss i 2010, og noen av de samme bildene var på trykk i Boligdrøm i fjor.





Og denne uka fikk jeg et kjempefint blad i posten, kalt Barn & Bo, et gratismagasin som kommer ut i Bergen og omegn. Der er det bilder fra lekestua vår, og jeg synes reportasjen ble veldig fin.




Det er rart å se hvor mye ungene har vokst siden bildene ble tatt, og også hvor mye som har skjedd i huset! Tida flyr:)





Tirsdag er nesten lille-fredag for meg! Herlig å vite at jeg har en hel fridag foran meg i morgen, sammen med tre fine småtroll!




ha en fin kveld!



18 kommentarer:

gabraj sa...

Gratulacje!

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer! Så gøy!

Blåbærtua sa...

Gratulerer,så gøy:)

Anonym sa...

Flinke, fine Silje!! :-)Klem fra Marte

Mia sa...

Gratulerer!

Клариса sa...

Gratulerer! Artikler i tidsskriftet er en stor suksess! La disse publikasjonene vil ikke være den siste;)
Nadya, Russland.

Linda sa...

Så stas! :) Alltid kjempe hyggelig å titte innom bloggen din! - Og for en flott header med smakfulle bilder :)
Linda

Unni sa...

Så gøy ;)

Gratulere så mykji med flotte reportasjer.

Hulda sa...

Utrolig gøy da! GRATULERER! Ser ut som det tyske bladet har kjøpt reportasjen fra BoligDrøm. I fjor kom reportasjen fra da vi var i BoligPluss, i danske BoligPluss, var omtrent det samme. Men, artig når det blir solgt videre. :)

Hanne sa...

Så koselige bilder.. og så morro å være med i disse bladene... du.. det kles stativet til barn det var bilde av? Hvor har du funnet det?? :):)

Nicoline sa...

Gratulerer, så flotte reportasjer!
Flott hjem.

Klem Nicco

Rosehagen sa...

Gratulerer;)
Det er jo bare så utrolig koselig;)

Klem fra Ann-M.

Anonym sa...

Gratulerer med så fine repotasjer! Du har all grunn til å være stolt av dette! Gleder meg på dine vegne :)

Trine

Jatte sa...

Så moro!!!
Kjempefine bilder :)

Håper du får en fin Onsdag-
Klem Jatte★

Lisbeth T. Hansen sa...

Stort til lykke! Hvr yndigt. Jeg besoger dig hver dag fra Californien..
K.H.
Lisbeth.

Anonym sa...

så artig..

Guttemamma sa...

Så moro,Silje,gratulerer!! Tipper tyskerne faller for den landlige,norske idyllen vi lever i!! KOs deg på fridagen ,det gjør jeg og! Selvom mine er på skolen da...,så kommer de hjem snart.
KLem♥

Monica sa...

Jammen så jeg ikke lekehuset ditt i USBL bladet som kom i posten i dag og! Tenkte for et fint lekehus, dette har jeg sett før... :)
Lurer på om ikke vi skal kopiere stilen din litt når vi pusser opp vårt her...
Monica