lørdag 30. juni 2012

New girl in town


Hmmm... Hva er dette for noe da? Er det noe post tro? Tror jeg tar meg en tur inn..



...oi, her var det rotete...



...tror jeg må rydde litt!




De siste dagene har Constanse virkelig oppdaget lekestua, og hun stortrives der. I dag satt jeg og så på henne lenge (dvs flere minutter;)), mens hun lekte i sin egen lille verden. Jammen er det travelt å være ett år og ha egen husholdning:) Hun "stelte" litt med blomstene også, men det fikk jeg ikke tatt bilde av.

Lekestua har virkelig vært til stor glede for ungene!





ha en fin lørdagskveld!

11 kommentarer:

Brunt sukker sa...

NÆMEN SÅ KOSELIGT!!!IKKJE RART HUN TRIVES:))BLOGGEN DI ER SÅ FLOTT:))KLEM FRA ELI:))

Beth sa...

Så stor hun er blitt? Ikke rart det er spennende med en sånn lekestue...
Koselige sommerbilder...:-)

Klem...

MittLilleHjerte sa...

Så søt hun er;) Superkoselig innlegg av Constanse-pia:)

Klem

Tove `blogg verden sa...

Åh så hærlig hun er :D !! Dukkestue er gull verdt - og vår trenger virkelig en ryddesjau etter at 2 åringen har vært å styrt der på egenhånd ;)
Ser ut som dere har fint vær :)
Klem Tove

Villaveien nr 1 sa...

åååhhh.. smelt så søt.
En nydelig liten dukke du har.
Og ja det er så kjekt å følge med på lekeverden til barna. Er så kjekt når de er i sin drømme/lekeverden.
Min yngste jente på 7 år er i sin drømmeverden enda. Kan sitte å leke i timevis.

Ja det er stas med den flotte lekehytten din. Og den er bare så fint pyntet. Kjempekoselig.

Klem fra Margareth

Ævlebævle sa...

Dejlig at hun kan lide at lege i det fine hus, hun er så kær.
Manden min er ved at bygge et til æblepigen herhjemme, og jeres fine hus har været til stor inspiration.

irene sa...

Koselig!
Klem Irene

Två systrar sa...

Vilken lycka för en så fin liten tjej!! Blir så inspirerad av din fina blogg! Lägger dig i vår blogglista!!! Klem från Charlotte & Maria

Bjørg Pedersen sa...

Fantastisk lekehus dere har, herlige bilder!!

ennahs lille hjørne sa...

Herlig :)
veldig fint lekehus, det står på ønskelisten her også når vår minste blir litt større!

Tonje Merethe sa...

Så herlig! Nydelige Constanse, og den flotte lekestua.

God natt Silje!!
Klem fra Tonje Merethe