fredag 29. juni 2012

I krukker og glass


Det blir mye hytteprat for tiden, men det er rett og slett det som står i hodet mitt nå. Vi er i innspurten av første runde (det er MYE igjen!) og om ikke lenge skal vi på vår første sommerferie der! Nå er alle lister på plass, og også den nye hjørnesovesofaen. Og jeg kan snart fylle opp de 26 kvadratmeterne, jippi!

Vi har tatt ned overskapene på kjøkkenet, og erstattet dem med to åpne hyller. Hjemme er jeg ikke glad i å ha for mye på kjøkkenbenken, men det må jeg nok ha på hytta. Selv om hytta er totalrenovert innvendig er det fortsatt fare for mus, så jeg vil ha all maten pakket godt inn:) Derfor passet det supert at jeg kom over disse fine krukkene med porselenslokk i april, til en billig penge! Det jeg gleder meg aller mest til på hytta er å ha TID til ungene! Og noe av den tiden skal vi bruke til å bake!



Nye hvite skåler fra IKEA, og snille mamma overrasket med noen sett av det skjønne lyseblå serviset fra Greengate! Hun var nemlig på nattåpent i byen, og en butikk hadde halv pris på alt fra GG!



Nå skal interiørinspirasjonspermen frem, og yndlingsfilmen i dvd-spilleren!





ha en koselig kveld!



9 kommentarer:

Tulip sa...

Heldig dere er som har ny hytte:) Gleder oss til å se den!

Ha en fin helg:)

Lina sa...

Det er kjempegøy å få vera med deg i planlegging og drøyming om hytta, fine Silje! ♥ :) Eg blir aldri lei ;) fine krukker, og nydeleg både GG og dei vakre frå IKEA :)

Nyt kvelden!

klem Lina

Livy sa...

Gleder meg såååå med deg Silje! Dette blir gøy! Gleder meg til å se bilder fra hytta når ting og tang har begynt å komme på plass☺
God helg! Klem fra Livy

Beppe sa...

Hei Silje. Sitter på nattevakt, og har kost meg med hjytte inleggene dine. Vi har selv en eldre hytte, som er malt og pusset opp, og gråmalte gulv blir fint :)

Gleder meg til å se resultatet!
Beppeklem

Jatte sa...

Herlig!! gleder meg til og se bilder fra hytta deres - blir nok sååå fint :)

Ha en fin helg-
KLEM JATTE♥

mirjamsdrøm sa...

Så koselig du skriver om hyttelivet :)
Det med TID er jammen viktig!
Kjempefine glass og flasker!
Det nye GG var jo nydelig ;)
Fin helg til deg!
Klem

Recipe for Joy sa...

Åh hytter er såå koselig! Drømmer om min egen en dag! :)
Gleder meg til å følge med videre :)

God helg! Klem

Stine Camilla sa...

Er veldig glad i bloggen din Silje og gleder meg veldig på dine vegne over at dere har hytte på gang :)

Hyttedrømmen er det vel mange av oss som har båret på :)

Selv har jeg ingen hytte, men synes det er kjempestas å "få være med på" innredning og planlegging av din ;)

Anonym sa...

Hei Silje:) Så deilig med hytte:) lurer på om du kan fortelle meg hvor flisene over kjøkkenbenken er fra jeg?
Skulle gjerne hatt slike her hjemme...
Line