søndag 17. juni 2012

Home sweet home



Den fine sinklykta med skriften home sweet home har jeg fått i gave fra Sverdrup Gave & Interiør. Og fra i morgen 17.juni har den fine nettbutikken en kampanje hvor alle som bestiller for over kr 1000,- får et sinkhus med på kjøpet! (verdien er 299!) Løp og kjøp sier jeg bare;)



Helgene går så altfor fort, men det er kanskje fordi det skjer så masse.. Enda flere timer har blitt lagt i arbeid på hytta, og nå begynner jeg virkelig å se enden, på de første prosjektene ihvertfall! Gangen må fortsatt rives og det skal bygges en liten do i forbindelse med den, men snart er ihvertfall stue, soverom og kjøkken klart!

Det er enda fire uker til ferietid for min del, mann og barn har fri en uke før meg. Da håper vi på sommervær og fine dager på hytta og ved sjøen. Akkurat nå er det kanskje like greit å ikke ha ferie, siden det er regn og 10 grader...Brrr:)






ha en flott ny uke!



Og tusen hjertelig takk for fine ord om rommet til C!

2 kommentarer:

am design sa...

Gleder meg masse til og se bilder fra hytta igjen!!!
Så spennende og så gøy!!!
Vi skal bare ha en ferie uke i går. Den skal vi nyte i Danmark!!!
Gleder meg masse til og gå på jakt etter nye interiørskatter!
Ha en god natt og sov så godt.
Nattaklem fra Anne-Marit

Rosehagen sa...

Hei;)
For et overskudd dere har;) Tre barn, hus , hytta... Flinke dere;))
Ta god vare på hverandre og nyt gledene;)
Det ser så koselig ut på den hytta. Gleder meg til flere bilder;))

Klem fra Ann-M.