tirsdag 26. juni 2012


Fordelen med å være vant til de dårlige sommerene er at jeg blir så utrolig overrasket og glad hver gang det er varmt og fint vær! Og jeg kan nesten kjenne at batteriene lades! Selv om jeg er på jobb til halv fire, føler jeg at jeg får mye tid hjemme også, siden kveldene er så lyse.








Skjersminen slår snaaart ut. Rart hvordan buskene i nærheten har sprunget fullt ut, mens min fortsatt har knopper! Men den som venter på noe godt...;)






Det blomstrer i rosa...



...og hvitt!



Velkommen til dere som følger meg på instagram også! Er litt lettere å være aktiv der merker jeg:)


Nå skal jeg frem med malekosten, et par møbler skal bli støvrosa!





ha en koselig kveld kjære deg som er innom!


15 kommentarer:

Lillian sa...

Så herlige sommer bilder, koselig!!
Hvordan finner jeg deg på instagram? :)
Vil gjerne følge deg der å, ikke bare på bloggen. :)
Ha det fint så lenge. :)

silje-sin sa...

Hei Lillian:) tusen takk for hilsen:) jeg heter siljewest på instagram! Ha en fin kveld:)

Tonje Merethe sa...

Nydelige bilder som alltid Silje.
Det er så herlig med de dagene hvor solen titter frem og en kjenner at det er litt sommer allikevel.

Instagram er genialt ja, og den er jo så kjapp i forhold til bloggen (iallefall jeg med mitt supertrege nett).

Ha en flott kveld!
Klem fra Tonje Merethe

Anne Dorte Svendsen sa...

Hej Silje - sikke nogle dejlige sommer billeder, jeg bor i Danmark og vi har ikke haft sommer vejr siden pinsen, håber det blir bedre i juli:)
Fortsat god aften
Venlig hilsen Anne Dorte

Malys krok sa...

Så flott sommerinnlegg dette er! Og så skjønne barn du har! Flott lekestue og vakker hage! Kos dere videre i sommeren! -Margit-

Kaoskontroll sa...

Ja, vi blir ekstra glade når solen først skinner, det er så deilig med sol! Nydelige bilder fra hagen :) Ønsker deg en fortsatt fin kveld!!

MittLilleHjerte sa...

Så nydelige bilder og nydelige blomster:) Flott hage har du også:)
Ha en fin kveld videre!;)

TorilFN sa...

For en nydelig uteplass dere har!
Nyt den til det fulle :)
GOD sommer til deg! Klem Toril :)

Aga sa...

Wunderschön:)

Anonym sa...

Hei!

Så utrolig flotte bilder du viser av ditt nydelige hjem!
Det er virkelig inspirerende bilder og ord. Kan jeg få lov å spørre deg hva slags farge/fargekode du har brukt på utvendig rød maling?

Mvh
Walborg

Hegeslilleboble sa...

Så koselige sommerbilder:). Deilig med noen varme dager!

TAB sa...

Å, for noen nusselige barneføtter, og så utrolig fint med en blomstrende hage! :)
Ha een flott sommer! :)

Anonym sa...

Å så nydelig fint!:-) Her holder vi og på med lekestue-prosjekt gøy men tidkrevende! Kan jeg spørre hvorndu har kjøpt den flotte lille barnebenken? Den var helt skjønn!

Anonym sa...

Å så nydelig fint!:-) Her holder vi og på med lekestue-prosjekt gøy men tidkrevende! Kan jeg spørre hvorndu har kjøpt den flotte lille barnebenken? Den var helt skjønn!

Hanne sa...

Hei! Dere har så fint et hus og hage (og barn!)!

Hvilken farge har dere brukt på karmene? Helt hvit?

God sommer videre!

Hanne