onsdag 27. juni 2012

En til hver


For litt siden fikk jeg en pakke i posten fra annonsøren min Sverdrup gave og interiør. Jeg har allerede vist den ene tingen jeg fikk, og i dag skal dere få se litt til:) Nemlig fem skjønne kopper fra Falby, en til hver!



En til far...



...og en til mor...



...en til søster...



...og en til bror....



...og en til bittelillemor!




Gjett hvor de skal være?;)


I kveld var jeg en liten tur oppe på hytta for å vaske på kjøkkenet der, og sette på plass de første tingene! Energien tok slutt etter en liten stund, og jeg måtte innse at sofaen passet bedre i dag. Men jeg gleder meg til å fortsette, og jeg gleder meg til å vise dere!


Apropos bilder, da jeg skulle legge inn dagens bilder på pc'en ble plutselig alle slettet, mens minnekortet lå i pc'en! Har noen opplevd det før? Skikkelig irriterende!




ha en super torsdag!

12 kommentarer:

Griffenfeldts sa...

Utrolig søte kopper! :)

Villaveien nr 1 sa...

ÅÅ så søte kopper. De har eg aldri sett før heller.

Så fint det blir på hytten med fine krus og kakao.

Jeg vant faktisk en kaffemaskin idag av Radio 1. Og der kan man lage kakao og så det var vill jubel her i Villaveien idag.

Anonym sa...

Kjempesøte kopper :)
Minnekortet stod ikke på lock?

silje-sin sa...

Hei anonym! Jeg har prøvd alt.. Lock og ikke lock, men bildene er borte, og når jeg setter minnebrikken i kameraet står det file does not contain image data.. Kjedelig greier altså! Ellers takk for tips:)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så herlige kopper! Hadde passet perfekt her i huset også de...
Kjedelig med bildene som ble borte, jeg kan desverre ikke hjelpe.
Ha en fin sommeruke!

Sidsel sa...

kjempesøte kopper, og kjedelig med bildene
Fikk tips på fotobutikken om aldri å ta minnebrikka ut av kamera og putte i pcn, bare bruke kabel imellom
Ha ei fin uke videre

Mona sa...

Så fine kopper du har fått da!!
Kjedelig med bildene, og jeg har desverre ingen tips til deg...
Men jeg gleder meg til å se flere bilder av hytta :-)
Tror dere får det veldig flott der også!!
klem Mona

Unni sa...

Så fine de var :)

Gleder meg til å se mer bilder fra hytten deres.

Rosehagen sa...

De var fine;)
Her er det bollebaking og besøk på sykehuset;))
Ha en fin ettermiddag;)
Solklem fra Ann-M.

Mitt hjerte sa...

Nydelige kopper i herlige farger og passer perfekt til dere 5:)
Ha en fortsatt deilig kveld Silje!

Ingrid sa...

Hei!
Det samme har skjedd med en minnebrikke her, og det skjedde nettopp for mamma også, men hun kjente en mann som klarte å finne bildene igjen for henne, så det finnes håp ;)Tror han hadde et eget program for det...

Søte kopper :)
Ingrid :)

Husmortipset sa...

Så utrolig fine! :-D
De fikk jeg lyst på selv..

Ha en fin kveld :-)