lørdag 26. mai 2012

Tyrkia 2012



Vi er hjemme etter en fin uke i Tyrkia! Nok en gang, takk skjønne mennesker som skriver så fine ting til meg! Jeg vil jo så gjerne fortelle om at vi skal reise hit eller dit, men jeg vil jo ikke invitere innbruddstyvene heller;) På tross av litt sykdom hos lillemor på turen, og det faktum at det tidvis var varmere i Norge enn i Tyrkia, har vi nytt fine dager. Tid sammen, god mat, soling, bading...



Ungene har hatt det helt topp, og det har gått kjempefint å reise med tre små! Vi skal til syden neste år også, det er bare å begynne å spare:) Men SÅ deilig det er å komme hjem også! Særlig siden vi dro fra kald vår og kom hjem til varm sommer! Hagen har eksplodert (på godt og vondt...) og jeg rakk akkurat å spise frokost og sette på en klesvask før jeg dro på en hagesenter-runde! Nå skal det plantes sommerblomster!



Ikke noe å si på utsikten under middagen, eller borddekkingen... Dette er i gamlebyen i Side, noen kvelder spiste vi på hotellet. Der spilte de ofte Kurt Nilsen som bakgrunnsmusikk, helt perfekt:)




Håper dere har alle nyter fine dager i sommerlandet vårt!




ha en fin kveld!

11 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så deilige bilder!:) Drømmer meg bort...:)
Tyrkia er så fint på denne tiden av året;)
Ønsker deg og dine ei flott pinse:)
Klem Janne

Tonje Merethe sa...

Velkommen hjem igjen.
Ser ut til at dere har hatt en flott ferie.
Nyt resten av pinsehelga.
-Tonje Merethe

Anonym sa...

Så gøy med nytt innlegg fra deg, Silje:) Må innrømme jeg ble en smule bekymret, og lurte på om det hadde skjedd noe, men så var dere bare på tur:) Ser ut som dere har hatt det helt fantastisk! Ønsker deg en fin pinse, kjære Silje.Kos deg med planting av sommerblomster, det gjør jeg og.
God og varm klem, Marte :)

am design sa...

Så nydelige bilder!
Ser ut til at dere har hatt en kjempefin ferie på en flott plass!!! Godt og ha tid til hverandre!!! Ha en fin pinse!
klem fra Anne-Marit.

Anonym sa...

Godt å høre alt er bra,
nydelige ferieopplevelser du deler!
ACklem

Mona Christin sa...

Hei.

Tyrkia er herlig. Vi var i Side for 2 år siden og syntes det var fantastisk flott. Sunving resort, eller?

Borte bra, men alltid godt å komme hjem igjen.

Klem Mona C

Renate sa...

Sukk!! Side er en NYDELIG by. Kan tenke meg dere har kost dere masse! :)

Anonym sa...

Tyrkia e herlig ja,vi skal tilbake i september,alltid deili å forlenge sommern synes jeg da,istedet for å reise når man har sommer;)men smaken er forskjellig der..og så får vi hotellet stort sett for oss selv,samt sammen noen svensker hehe..fine bilder,og jeg lengter til september allerede;)

Vigdis sa...

Så herlige bilder!
Vi har også vært på ferie, ti dager i Nord-Italia. Men kom dessverre ikke hjem til sommer. Så her rekker jeg nok likevel den ugressrunden i hagen før blomstingen starter...

Jeanette sa...

Deilig å komme seg litt bort:) Tyrkia er veldig bra feriested:)
Så fine blomstene øverst på sida de var, helt nydelige :)

Mitt hjerte sa...

Hærlige bilder som alltid:) ser ut som dere har kost dere masse. Det er virkelig deilig å komme seg bort en liten stund, forandring fra hverdagslivet. Bli litt bortskjemt med å komme til dekket bord, pause fra klesvasken og ellers alle måsten! Deilig å bare VÆRE med familien, gull verdt:) Vi reiser også til Tyrkia ganske snart, men skal til Alanya. Dette blir første gangen vi reiser til Tyrkia, så er veldig spent. Vi skal også prøve All inclusive denne gang, det er også nytt! Hadde dere all incl? Hva syns dere i tilfelle? Har du noen andre Gode reise tips, får du gjerne dele med deg:))

Kos deg ellers med familien og blomstene dine!
Klem Merete