lørdag 12. mai 2012

Om pledd og puter...


Jeg er nok ikke alene om å være glad i pledd og puter, ihvertfall ikke i interiørbloggverden:) Spesielt godt liker jeg vatterte pledd i duse farger, de kan brukes til så mangt... Som pledd en kjølig kveld, til piknik i hagen, som sengeteppe eller bare til dekorasjon.



Fem på åtte i går kveld sto jeg i en interiørbutikk med dette pleddet i hendene. I tvil, som vanlig... Det var nemlig litt dyrt, men samtidig sååå fint.... Og jeg har jo tross alt fått min første lønning på ganske lenge denne uka.. Jeg innså at om jeg ikke kjøpte det kom resultatet til å bli at jeg ringte butikken i dag for å be dem holde det av. Så da ble det altså med hjem. Det er blomstrete på den ene siden...



 ..og rosaprikkete på den andre!

Det er allerede tatt i bruk, i sofakroken og når ungene bygde lekehytte. Tror det ender opp som sengeteppe på Constanse sitt rom (som dessverre står på stedet hvil, til dere som har spurt...) eller på hytta. Det er ikke så stort, og det er bra, for de store blir veldig tunge. Enkle gleder:)





Her er fem småtroll i seng, og jeg lurer på om jeg orker å male litt. Eller kanskje ikke...;)





ha en fin kveld!



takk for at du leser bloggen min:)


12 kommentarer:

Camilla sa...

Åååå for et nydelig teppe, er det lov å spørre hvor det er kjøpt???

♥ Helen sa...

Ha en fin kveld. Veldig koselig teppe, jeg likte blomstrete siden best.

Rosehagen sa...

Nydelig teppe;)
Så godt å høre at det er flere som "vingler". Kjøpe, ikke kjøpe?? Og ringer dagen derpå...!!!
Kos deg på lørdagskvelden;)

Klem fra Ann-M.

Blåbærtua sa...

Så nydelig teppe:)hvor har du kjøpt det?
Fine kveld til deg!

Fjordheim sa...

Å, det var et nydelig teppe. Ikke lett å gå fra slike ting. så herlig å få lønn igjen, selv om det sikkert er mange ting å bruke den til. Så har en gjerne litt ekstra en kan "kose" seg med.
Ønsker deg en herlig søndag :)

Hulda sa...

Utrolig skjønt teppe! Elsker slike jeg også, og har en del. ;) Har tenkt på å investere i et nytt til lysthuset er ferdig. :) Ser flere lurer på hvor teppet er kjøpt, det gjør jeg også. :)

Kristin sa...

Veldig fint teppe, og jeg syns det var skikkelig velfortjent :)) første lønning må jo feires :)

Tonje Merethe sa...

Så nydelig teppe. Elsker slike fine tepper jeg også. Finnes jo så mange utrolig fine.

Ha en fortsatt fin helg!

mirjamsdrøm sa...

Nydelig teppe!
Herlige vårfine bilder :)
Jeg ønsker meg også et slikt teppe.
Litt mønster og pastell er flott nå på denne tiden av året ;)
Fin søndag til deg!
Klem

Frulykkelig sa...

Nydelig teppe, utrolig skjønt var det! Men 5 småtroll i seng, du har jo bare 3 barn? :)

Fabrikken sa...

Så fint det var :)
Gøy med slike tepper - kan brukes til så mangt.

Ha en fin søndagskveld

Klem lene

silje-sin sa...

Hei alle søte jenter!

Håper dere ser svaret her:) Pleddet er kjøpt på Live interiør i Skien. Vet dessverre ikke hva slags merke det er.

Takk for koselig ord:)

hilsen Silje.