søndag 13. mai 2012

Og enda noen...


Siden jeg først er i gang med å prate om pledd og puter, må jeg vise disse fine jeg har fått av mamma! Hun hadde kjøpt dem til leiligheten sin, men så passet de ikke helt i fargen. Men det gjorde de hos meg, de passer perfekt til det nymalte stuebordet! Takk mamma




Vips, så er søndagskvelden her igjen. Her har det vært full rulle fra før kl 06 i dag, og ungene har hatt det kjempemoro med vennene sine som overnattet hos oss. Nå er det ny uke, og nye muligheter!




ha en flott ukestart!

8 kommentarer:

Ingersfryd sa...

Så fantastisk nydelige puter! Du bør være glad for at de ikke passet hos din mor...
Ønsker deg en strålende uke:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Herlig farge, nydelige puter!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, de var flotte, Silje, og passet så fint hos deg! Heldig du! :-)

Klem Cathrine :-)

Anonym sa...

Åh vilka fina kuddar du fått, du verkar ha en generös mamma:)
Ja, dom passade ju perfekt hos er!
Hoppas du får en bra vecka!
Kram/Nettan

Mia sa...

Flotte puter! Har en i hvitt, men lurer på om jeg ikke må investere i en i farger også. Heldige deg!

Lene i Annekset sa...

Så nydelige puter, kan jeg spørre deg hvor din mor har kjøpt dem? Har helt dilla på turkis nå for tida! :)

June sa...

nydelige puter! elske den fargen:)
klem:)

Frau Pink sa...

Ganz, ganz toller Blog!
Die Bilder gefallen mir sehr.
Liebst.