onsdag 9. mai 2012

Noen ganger....



...er det ekstra koselig å være blogger! Som når en bloggvenn eller en koselig anonym skriver fine kommentarer som gjør meg rørt. Det skjer så ofte, og det er derfor jeg bare ikke klarer å holde meg unna bloggen, selv om jeg egentlig ikke har tid akkurat nå;) Eller når et herlig menneske der ute sender en gave, fordi hun liker bloggen min så godt! Tusen takk snille Kirsti for at du sendte meg den nydelige pakken med muffinsformer og ballerina-pynt! Du kjenner smaken min godt




Jeg har fått andre utgaver av disse herlige eskene før, fra min skjønne svigerinne som er i New York oftere enn andre skifter underbukser;) Hun er der akkurat nå faktisk:) Og Kirsti bor også i USA, så gaven kommer langveisfra:) Perlemorkulene har jeg kjøpt i Norge.



 Tusen takk igjen Kirsti, you made my day


I kveld skal jeg på barselgruppe-klubb igjen, og da burde vi igrunn sette en dato for bursdagsfeiring for de fire april-babyene våre! Jeg ordner muffinsene jenter;)




ha en fin onsdag!



6 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig fin gave å få i posten!:)
Da hadde jeg også blitt kjempeglad:)
Ha en fin dag!
Klem

Drømme Hjemme sa...

Så utrolig søte dem var :)
Du fortjener å få ros og gaver, bloggen din er den mest inprerende jeg vet om. Går inn å ser hver dag om du har lagt ut noe nytt. Og gleder meg veldig til å se hvordan rommet til lille mor kommer til å bli.

Klem

Petrine sa...

Så koselig med gaver i posten ♥
Så heldig du er da!

Anonym sa...

Åååååå, nydelige ballerina pynten... <3 Skjønner nå at den kommer langveis fra ja,kanskje ikke lette å få tak i, skulle så gjerne hatt slike, de er bare helt utrolig nydelige.. Si i fra om du finner ut en nettside det eventuelt går ann å bestille slike på.. Kanskje du kan høre med din svigerinne??, eller Kirsti?? ;O)
Du har en helt utrolig flott blogg, elsker å følge deg!!
Klem Britt-Iren ;)

Ruter & Hjerter sa...

Så herlig og snilt gjort!
Du er til stor inspirasjon Silje!!!

michele sa...

lovely and gorgeous styling!!!

smiles to you.

michele