søndag 6. mai 2012

Maihelg


Vi har tilbragt helgen på hyttetur med svigerforeldrene mine. Det beste av alt har vært å ha tre hele dager sammen med ungene mine, og ingen planer, det er lenge siden sist!! Om fredagen var været nydelig! Selv om det var opphold og litt sol resten av helga også, var det dessverre for kaldt til å være ute, pga den sure vinden. Heldigvis koser vi oss inne også:)




Det finnes vel knapt noe vakrere enn et frukttre i full blomst? Og ekstra nydelig er det når himmelen er blå og sola skinner.



Nå skal klær pakkes ut og vaskes, kroppen dusjes, og så dumper vi ned i sofaen for å se en film. En ny og hektisk uke venter, mai er virkelig en travel tid:)




ha en flott søndagskveld!



Tusen takk nok en gang for alle hilsener! Fargen på stuebordet vårt heter hammershøi og er fra Nordsjø. Nydelig farge!

4 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Kjempenydelig frukttre i blomstring ;)
En fin kveld til deg:)
Klem Janne

Villaveien nr 1 sa...

Ja epletrær i blomst er noe av det vakreste som fins.. Også magnolia da. Den elsker jeg.
Så nydelig vakkert det var med vannet. Må ha vært en kjempefin helg.

Og så fint salongbordet ditt ble. Flink.

Håper du får en fin uke.

Margareth

Tante Titti sa...

Nydelig blomstringsbilder!! Det er så deilig med sånne helger som den du har hatt. Kvalitetstid som gir masse energi!
Ønsker deg en fin fin ny uke, og kikk gjerne innom bloggen min og delta på min give away!
Titti-klæmm!!

Dronninghuset sa...

HEI,
SÅ FINE BILDER. DEILIG Å SE FRUKTTRÆR I BLOMST. HER ER DET FOR KALDT ENNÅ. MEN KNOPPENE STÅR SPRETTEKLARE PÅ MORELLTRÆRNE SER JEG. MÅ BARE BLI LITT VARMERE FØRST. VIKTIG MED TANKE PÅ INSEKTER OG BESTØVING OGSÅ DET.

ØNSKER DEG, DERE, EN FORTSATT FIN MAI.
KOSELIG Å KIKKE INNOM BLOGGEN DIN. DU ER PÅ LISTA MI ;-))
SELV ER JEG IKKE SÅ FLINK TIL Å BLOGGE FOR TIDEN. ER GÅTT LITT "TOM" FOR IDEER, OG DA BLIR ALT ET ORK....

KLEM TOVE