onsdag 2. mai 2012

Magnolia



For to år siden kjøpte jeg et magnoliatre, og i år har det kommet vakre blomster for første gang! Og det var verdt ventingen, for blomstene er flotte og lukter nydelig!



Faktisk har det eksplodert i hagen den siste tiden! Jeg har ikke gått runder i hagen like ofte som før, så plutselig har det skjedd masse! Bjørka er allerede grønn, nå gjelder det å henge med i svingene;)



Solbærbusk og julerose.


Vi har hatt to fantastiske vårdager nå, med ca 20 grader og sol, sol, sol! I ettermiddag har åtte barn lekt i hagen vår, det er et sikkert vårtegn:)


Jeg er redd mai blir en stille måned på bloggen. Tiden strekker bare ikke til nå. Men jeg håper å titte innom iblant, og vil igjen takke dere som besøker bloggen min, og dere som skriver noen fine ord:)




♥ nyt maidagene ♥



22 kommentarer:

Sofie med S sa...

Magnolia er bare så vakkert! Kjøpte et tre selv for et par dager siden, men det er en annen sort (den typen som har mørkerosa blomster). De springer snart ut, så jeg gleder meg og går og kikker hver dag:)

Michaela sa...

Foto vakre hjem , helt overveldet meg !!! Magnolia er et vakkert tre , også han i hagen:-)Michaela

Kristin sa...

Tror jeg må gå i blomsterlære hos deg jeg altså :))

Camilla sa...

Jeg kjøpte Magnolia for en måneds tid siden, men grunnet gravearbeider og andre prosjekter på tomta vår har jeg ikke fått plantet den ut enda, men gleder meg veldig til å få blomster på den! Dine var skikkelig fine :)

Tonje Merethe sa...

Vakker *hjerte* En fryd for øyet å se alle blomstene som spirer og gror nå. Herlig.

Ha en fortsatt fin kveld!

christine sa...

Og eg og har lyst på et magnoliatre, men vett bara ikkje kor eg ska ha det ennå.

Her har det vært ikkje så varmt som dokker har det, og det e dessverre meldt ennå kaldare. Det håpe eg at det ikkje blir, for då bikke vel alle blomstene mine ute over.

michele sa...

i am loving the contrast against the red!!!

smiles to you.

michele

Jatte sa...

Skjønne dager vi har om dagen♥

Ha en fin Torsdag - krysser fingrene for mere sol!!

Klem Jatte♥:)

Jeanette sa...

Nydelig magnoliatre! Jeg har også et som er 2 år gammelt, men det er ikke antydning til en knopp engang. Lurer på om det er for kaldt for treet her vi bor. Så heldig dere er så har fått en liten forsmak på sommer, kos dere:)

Jeanette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MittLilleHjerte sa...

Skjønne blomster dere har i hagen:)
Magnolia blomster er bare nydelig!:)
Misunner dere bittelitt hvor våren er i full utspring altså;)
Klem

Tråkleguri sa...

Så herlige bilder!
Spesielt magnolia... Den er noe av det vakreste jeg vet om! Helt spesielt med de store, nydelige blomstene på de bare grenene. Og så kommer jo blomstene så tidlig at vi har ikke rukket å bli blasert ennå :)

Ha en fin vår i hagen!

Rosehagen sa...

Hei;)
Mai er en travel tid for mange;)
og den går så fort!
I videregående skole er det russefeiring;) og eksamenstid og et drøss med prøver som må rettes. Men sånn er det bare...;)
Nydelige Magnolia blomster.

Klem fra Ann-M.
ps. titt gjerne innom bloggen min, der er det Give away;)

Fam.Gab sa...

Å guud jeg må kjøpe magnolitre, jeg har ønsket meg det lenge, men får aldri ut f....!
Så fantastisk vakkert! Nydelig hos deg, og nydelige bilder!
Ønsker deg en fin kveld og god helg!!

heimleg sa...

Nydeleg. :-)

heimleg sa...

Nydeleg Magnolia. :-)

Phạm Minh Tâm sa...

( Thank blog for you great - http://www.vatinam.net )

Livy sa...

Awwww!!! NYDELIG Silje!
Sender deg gode klemmer i en hektisk maimånede♥

Klem fra Livy

EVAS HJEM sa...

Vakre blomster hos deg Silje :)

Tannlege-trollet sa...

Utrolige nydelige bilder som alltid...........

Mitt hjerte sa...

Du har så utrolig mange vakre blomster og vekster Silje! Magnolian er bare nydelig og er en favoritt hos meg:)

Joanna sa...

You`ve got beautiful spring flowers in your garden.