mandag 7. mai 2012

Hyttenytt!


Selv med jobboppstart og travle dager, er den lille hytta vår stadig i tankene mine! Og ikke minst når jeg handler;) Litt smått & godt har blitt lagt til i samlingen med ting som skal på hytta.




Jeg vil gjerne ha fine bruksting på hytta, gjerne gammelt, og gjerne emalje!




Mannen tilbringer ettermiddagen på hytta, med å få ferdig soverommet og legge panel på de to siste veggene i stua. Så kan jeg male, male og male:) Som jeg har skrevet før, skal vi male gulvene også, men det blir nok litt nærmere innspurten! Sove-hjørnesofaen vi har bestilt har kommet på lager, og resten av møblene har vi tror jeg, så ting begynner å falle på plass. Det er enda lenge igjen, men jeg drømmer om varme sommerdager der oppe!

Og apropos hytte, kan noen gi oss råd angående hyttedo? Hadde vært supert med tips og erfaringer:)




ha en fin kveld!



7 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Skjønner godt at tanker om hytta svirrer i hodet ditt stadig vekk :) Koselige ting du har kjøpt, og GreenGate slår aldri feil :)
Om du trenger et par fine knagger til hytta, kan du klikke deg inn på min give away, så kanskje lykken står deg bi :)

Silje Kristin sa...

Vi har Cinderella forbrenningstoalett på hytta og synest dette er helt genialt. Slepper å holde på med negraving og styr med illeluktende avfall. Tømmer en beholder med ren aske i ny og ne :)

Forresten en kjempekoselig blogg å sette seg ned å slappe av med på kveldingen :)

Hanne Mette sa...

Jeg kjenner at jeg gleder meg masse til å se bilder av den ferdige hytta etterhvert. Det kommer til å bli såååå koselig, det vet jeg. :)
Fine nye ting du har kjøpt.
Klem fra Hanne Mette

Sommerlyst sa...

Enig med Hanne Mette - gleder meg til å se bilder!

Skjønner godt at du håper å komme såpass i orden at man kan tilbringe sommer dager der ;)

Tante Titti sa...

Ååå jeg kjenenr meg så godt igjen!! Å vi skal ikke overta hytta før 1.juli, men i tankene er jeg allerede kommet godt i gang med de forandringer som vi har tenkt å gjøre. Å ikke minst har jeg begynt så smått å handle inn for å sette mitt eget preg på en fullt møblert og utstyrt familiehytte... :o)
Ønsker deg en fin ny uke, og ta gjerne en tur innom bloggen min om du vil delta på min aller første give away...
Titti-klæmm!!

Anonym sa...

vi har hytte uten strøm og bruker snurredo. veldig fornøyd!

Anonym sa...

Hei Silje! På hytta vår har me Cinderella toalett som funkar supert. Ser det er fleire som anbefalar det. Viktig å ha god ventilasjon for maks forbrenning. Reinsleg og luktfritt. Lykke til vidare med hytterenoveringa!

Klem fra Kringlepipen