tirsdag 29. mai 2012

Det skal ikke så mye til...


...før man får en "ny" stue! Hos oss er det ikke så lett å ommøblere, siden ting på en måte har sin faste plass. Men nå har vi snudd spisestua andre veien, og da føltes det som en ny stue med èn gang! Det er ikke alltid så mye som skal til:)








Og gjett hvem som snart har takvindu på rommet sitt?;)



Lampa er også hengt opp, bildet er tatt fra loftstua!



Ang oliventreet jeg kjøpte fikk jeg mange spørsmål om det, så jeg svarer her også! Jeg kjøpte mitt på Floriss til 249 (ordinær pris 349) og fikk vite at tilbudet kun varte ut forrige uke. Men så var jeg der og handlet i dag også (ooops..) og det var fortsatt på tilbud! Det varer ut denne uka også. Og som mamma skrev i en kommentar under her:

Det er noen som har spurt om dette med oliventrær.
Det er faktisk ganske enkelt å få til. Vi kjøpte et til hytta i fjor og det ble kjempefint med både blomster og olivener.
Vi tok det inn i hytta og lot det stå vinteren over. Det fikk ikke vann før til påske og OLIVENTREET ER ET SYN I ÅR VOKST SEG KJEMPESTORT Mammaen til Silje



 
ha en flott kveld alle sammen!


 

15 kommentarer:

Divamamma sa...

Vakkert ! :-)

Livy sa...

FANTASTISK bilde av lillesøster som titter ut av taket ♥smelt♥

Ønsker deg fine dager! Klem

mirjamsdrøm sa...

Nydelige bilder av hjemmet ditt!
Alltid gøy selv med små forandringer :)
Veldig mange fine ting i den koselige hylla på veggen, skjønne farger!
Tenker takvindu blir gøy ja!
Fin kveld til deg!
Klem

am design sa...

Hei! det er så koselig og følge den nydelige bloggen din!! Og så spennende og følge dere i opp pussingen mot hyttedrømmen!! Det kommer til og bli kjempefint der!
Stor klem fra Anne-Marit

Hjem og Glede sa...

Alltid så koselig hos deg Silje.
Har lusket på bloggen din i 2 år nå..hi,hi.
Har ikke vært så flink å skrive hilsner men nå gjør jeg det;)
God uke ønskes fra Bergen:)

Klem Camilla

Jatte sa...

Så fint :))

Anonym sa...

Hei! For et utrolig kult bilde av Constanse som titter opp av taket!! :) Ser litt Emil-aktig ut :) søta! :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Herlig bilde der det lille barnehodet stikker ut gjennom taket! Fantastisk!
Og jeg skjønner jeg må avgårde og kjøpe meg Oliventre...

Camillas Lantliv sa...

Hei Silje!

Jeg blir så glad når jeg ser at du gjort inlegg ♥

Så fint det ble i stuen, ibland er det ikke mye som skal til nei:).

Jeg har begynt å blogge på en ny blogg, ta gjerne en kikk.

Elsker bilden på lillemor som stikker opp hode gjennom taket, haha:).

Stor klem fra Camilla

Mia sa...

Som du sier, det skal ofte så ikke mye til. Har lyst til å gjøre noe nytt med stua jeg og, men vet ikke helt hva, det begrenser seg litt. Men takk for inspirasjon! :)

Anonym sa...

Så utrolig fint du har det ;0) nydelig lita dukke som titter opp av taket ..;0)

Anita Kristin sa...

Det skal heldighvis ikkje so mykje til, og det er jo deilig med slike små forandringar i kvardagen. Får nesten lyst på oliventre sjølv.

Festlig bilete av vesla:)

sara sa...

Me encánta tu blog,tu casa es preciosa,muchos saludos desde España.

Hverdagsglimt sa...

Det er kjekt med litt forandring:)
Blir spennende å se rommet til Constanse ferdig,hun er bare så skjønn der hun titter opp fra taket:)
Ønsker deg en fin kveld videre:)
Klem Linda:)

Silje J sa...

Fantastisk bilde av lille skjønne lillesøster!!!
....og flott kommentar fra mamman din:)