søndag 15. april 2012

Søndagsmimring


Først må jeg si tusen tusen takk til alle dere som besøker bloggen min! Og til de som skriver noen fine ord, eller sender en koselig mail! Som jeg har sagt tusen ganger før sliter jeg med dårlig samvittighet fordi jeg ikke får svart alle, spesielt mailene har hopet seg opp den siste tiden, og jeg har dessverre fulle dager nå. Spør gjerne igjen, jeg er som regel bedre på å svare gang nr to:)

Bakebildene er fra da jeg bakte Leilas eplepai i mai i fjor. Det er rart å se tilbake på bildene fra den tiden. Det føles så lenge siden, men på en annen måte ikke. Det var en flott tid, med nyfødt baby i hus og deilige vårdager! Jeg merker at tårene presser på når jeg ser på bilder fra den tiden. Men det er nye fine vårdager i vente, og det er jammen koselig med en ettåring også:) Og en ballerina på fire og et halvt, og en stor gutt på snart seks! Jeg prøver å nyte hver eneste dag, tiden går så fort!


Når jeg først er i gang med mimring og sipping må jeg ta med et sitat fra filmen vi så i går, Spiderman 3. Ikke min favorittsjanger, men mannen begynner å bli lei av it's complicated. Kan ikke skjønne det;) Uansett, på slutten av filmen sier Peter noe jeg likte godt!


"...It's the choices that make us who we are, and we can always choose to do what's right."




ha en fin søndagskveld!


9 kommentarer:

Kristin sa...

Så flotte bilder, den paiforma likte jeg godt :)
Jeg har også bakt den gode paien til Leila, og husker det VELDIG godt. Den er jo så god, men min lille prinsesse var ca 3 måneder da...og med så mye epler ble det magevondt på den lille og hylskrik. Kan si det sånn at jeg ikke spiste mer epler resten av ammingen.

Men nå derimot passer det jo fint å bake den igjen :)

Klem klem

Hanne Mette sa...

Det er sant. Tiden går utrolig fort. Noen ganger vil manbare stoppe den bittelitt...
He en fin mimrekveld.
Klem fra Hanne Mette

Mia sa...

Kloke ord, Silje! Jeg kan ikke fatte at jeg snart er 27 uker gravid med nummer to, jeg fikk jo akkurat nummer en! Takk for at du delte et godt sitat, gode sitater kan ikke deles for ofte.

michele sa...

i am inspired to bake an apple pie!

have a wonderful week.

smiles.

michele

Katja sa...

So wonderful and sunny pics. I love these happy colors. Greetings Katja

Kristine sa...

Kjenner meg igjen med mimring tilbake til babytiden ja... Trist når man vet det har vært for siste gang. Men vi har jo mange, mange fine opplevelser i årene fremover med litt større barn :-)

Maileg kaninen til Constanse var nydelig, og ser du etter lignende ballerinas til litt større, så har de det her: http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=48650&productId=234935&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Ha en superduper dag!

Klem Kristine

I de dype skoger sa...

Bra kommentar fra Peter, lånte den :)

Ha en fin dag, Silje!

Cottage 1945 sa...

Lovely pictures, so happy and bright!

Anonym sa...

Du er så søøt,ja herlig mennenske.kjempe gøy å lese bloggen din <3
hilsen Anne, en gammel 3 barns mor på 36 ;o)