lørdag 7. april 2012

Påskekveld


God påskeaften!

Da  mannen og jeg  påskeharen gjemte eggene i hagen sent i går, tok jeg noen bilder av huset vårt utenfra en sen påskekveld. Noe av det koseligste jeg vet er å se lys i husvinduene når det er mørkt. Jeg er ingen kikker altså;) , men det er så stemningsfullt når det er mørkt ute og lyst inne. Dessverre er jeg ikke flink til å ta fine bilder i mørket, og å gjengi stemningen er vanskelig! Noen stjerner på himmelen fikk jeg da ihvertfall med;)

Bildet er tatt fra enden av hagen, så da forstår dere hvor liten tomta vår er:)

Håper dere alle har hatt en fin påskeaften! Vi har tilbragt hele dagen ved sjøen, og da blir man jammen sigen når man kommer inn!




ha en fin søndag!

6 kommentarer:

Magdalena sa...

Have a lovely Easter time :)

Mi familia sa...

Koselig varm bilde!

Påske klem,
Vicky

Blåbærtua sa...

Nydeligt bilde:)
Ha ein fin påskedag!

Traumscheune sa...

Ich wünsche Dir und Deinen Lieben ein schönes Osterfest .

Liebste Ostergrüße

© Heidi ©

Talentina sa...

Du har det så koselig ute som inne=) tenker ungene gleder seg til påskejakten=) Ha en fin påske videre!! Klem fra Yvonne

Fjordheim sa...

Helt enig med deg. Det ser så varmt og koselig ut når en ser inn vinduene i hus på mørke kvelder. Når vi er på lange kjøreturer, og bare lengter hjem, misunner jeg ofte de som er inne i disse varme koselgie husene. hehe. Selv kommer en da ofte hjem til et kaldt hus.
Syns bilde ble fint jeg.
Ønsker deg en god 1.påskedag :)