lørdag 21. april 2012

Ninjago-bursdag


I morgen fyller eldstemann seks år, og i dag gikk barnebursdagen av stabelen! Siden i fjor har han ønsket seg Ninjago-bursdag, men det var ikke lett å finne noe med det temaet. Derfor ble det en salig blanding av Ninjago- og Star Wars-bursdag. Bursdagsgutten er heldigvis storfornøyd med feiringen:)




Mormor spanderte deilig marsipankake..



...og bestemor hadde bestilt Ninjago-kake!






Tilsammen femten barn har lekt, spist og løpt, og forhåpentligvis kost seg masse! De gikk ihvertfall fornøyde hjem med godteposen i hånda:)



Nå skal nytt bord dekkes...;)





ha en fin kveld!



11 kommentarer:

LykkeLise sa...

Så nydelig:)
Må ha vært en perfekt bursdag,
du er jo så flink til å pynte og ordne:)

Gratulerer med flott reportasje
i Mor og Barn bladet:):)

God helg, klem Lise

Anonym sa...

Så utrolig flink du er! Skjønner godt at bursdagsgutten og gjestene hans var fornøyd med det fine selskapet:-) Og jeg imponeres over at dere feirer hjemme - syns flerer og flere låner barnehager ol for barneselskapfeiring ...God kveld ønskes fra Maiken :-)

MittLilleHjerte sa...

Så kjempefint pyntet:)
Kan tenke meg at det var en velykket bursdag:)
God lørdagskveld til deg og dine:)
Klem Janne

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Gratulerer til storebror med 6-års dagen: )
Kjempefine kaker og flott bursdagsbord.
KLEM!

♥ Helen sa...

så flotte kaker.
Gratulerer til bursdagsbarnet.

Kristin sa...

Flott bord og flotte kaker. Marengsen så nydelig ut...tror jeg må prøve meg på det en dag :)

Klem fra Kristin

Redhead & Yarn sa...

Hei,
deilig med kaker osv.:) Men jeg må faktisk spørre om en ting...Sønnen din fyller år i morra, sant? Hvorfor feirer dere bursdagsfest,før han egentlig har bursdag? Er det normalt i Norge? I tyskland gratulerer man ikke før noen har bursdag.Man sier at det betyr ulykke,hvis man gratulerer før.Selv om man feste kvelden før bursdagen,gratulerer man etter midnatt :)

Ha en fin kveld :)
Hilsen fra tyskland
Heike

Katja sa...

Ahh.. soo nice and wonderful party pics. - My son loves the ninjago cake, he ´s a big lego ninjago fan, too and wants the same cake for his birthday... - its impossible *g Greetings Katja

Mi familia sa...

Så gøy! Her skader vi up til phineas og ferv bursdag! Sommer hele åre! Ja takk :-)

Kos dere i dag også!

Vicky

brittmari sa...

Hipp hipp! heldig gut, og flink mamma:)

Anonym sa...

Så flott ninjagokake :) så rart :) Jeg og har en gutt som ble 6 år denne måneden. Han og hadde ninjago- bursdag. Jeg printet ut ninjagobilde på fargeprineter fra nett og laget innvitasjoner av de. Printet også ut noen runde ninjagobilder som jeg fant og limte de på lange trepinner og brukte de som pynt på toppen av muffinsene. Så laget jeg ninjabånd til alle. Pyntet bordet med store legohoder med chips oppi. Bordet og ballonger var pyntet i legofarger. Alle fikk hver sin pose legofigur i godteposene (17,9 kr pr. stk på europris) dette ble veldig populært :)godteposer fant jeg i papir i legofarger på hobbybutikk. Lagde også selv fløtekake med ninjago på toppen laget av marsipan farget knall rød :) Synd jeg ikke har blogg med bilder å vise for det ble veldig gjennomført og jeg koste meg med planlegging :) Godgutten ble storfornøyd :)

klem