fredag 6. april 2012

Lang fredag!


Denne langfredagen har vært lang, men i positiv forstand! Er det ikke rart hvordan noen dager flyr avgårde, men andre føles som de varer en evighet? Vi har ihvertfall rukket masse denne dagen. Etter å ha levert småtrolla hos svigermor dro jeg opp til hytta hvor mannen allerede var i gang med å jobbe. Litt ille å jobbe på helligdager synes jeg, men vi må benytte oss av mulighetene vi har, etter påske skal jeg begynne å jobbe. Jeg trives så godt på hytta. Nå er den full av materialer, og soverommet er helt ribbet. Man ser helt opp til takspissen innenfra! Men det går alikevel fremover, og jeg gleder meg SÅ til å være der. Og ikke minst til å innrede den;)



De søte boksputene fant jeg på SuperBrugsen i Danmark, 150 kr for fire stk. Jeg hørte mannen mumlet noe om "enda flere puter og pledd...." da han pakket en fullstappet bil, men jeg latet som jeg ikke hørte det;) Godt vi har skiboks!



Et par ryer fikk vi også plass til, de kostet 39 per stk på samme sted! Vi får se om de ender opp på hytta eller på jenterommene. Forresten har vi bestilt ny tapet til Constanse sitt rom, det ble litt "komplikasjoner" med den første dessverre. Den nye er fra PIP, så nå blir det riktig så fargerikt;)


Etter jobbing på hytta ble det middagsselskap, og i kveld har vi hatt besøk av et vennepar! Nå skal påskeeggene fylles!




sov søtt:)



8 kommentarer:

Hulda sa...

Skulle til å spørre hvor du hadde funnet de fine sitteputene, men ser jo at det er en butikk jeg ikke kommer til. Finner nok noen her også. :)

Žaneta sa...

Přeji hezký večer,vaše fotky jsou nádherné.
Podsedáky jsou krásné.
Krásné velikonoce.
Žaneta

heimleg sa...

Tykkjer putene var nydelege, og passar til alt anna du har! Du har det med å finna ultrasøte ting! :-) Me har ei gamal hytte som eg er utruleg glad i, og som eg har brukt masse både som lita og som vaksen saman med familien. Den er godt brukt, for å seie det slik, og stilen deretter, hehe! Har aldri villet gjera noko med den, då den "alltid" har vore slik, men no lurer eg verkeleg på om ikkje den ville kommet meir til sin rett om eg hadde fornya litt innvendig, pussa opp gamle møbler, etc. Noko å tenkje på no etter å ha lese om hytteprosjektet dykkar! God påskeafta! :-)

Anonym sa...

Så fint :-) Jeg er i Danmark nå og det er super brugsen borti gata her, så der må jeg se i morgen! Hvor skal du begynne å jobbe? Så spennende :-)

Jatte sa...

Nydelige puter og ryer!:)

Ha en fin påske videre,
Klem Jatte♥

Valentina sa...

What a beautiful and practical things!

Tonerose sa...

NYDELIGE puter!! litt av et kupp - også den prisen da! Herlig! :o)

Jeg håper dere får en herlig dag i dag! RIKIG GOD PÅSKE!!

Stor klem!

Anonym sa...

Vilka fina sittdynor du hittat Silje! Och mattorna var jättesöta och till sånt bra pris. Ska bli kul att se lilla Constanse:s rum:) Vad kul med lite färg till dom små!
Hoppas du/ni får en fin påsk och lycka till med renovering av stugan eran.
Kram/Nettan