mandag 30. april 2012

Før og etter: Stuebord!


Det gamle stuebordet vårt er vi veldig glade i! Jeg elsker den slitte bordplaten (lurer på om det har vært en dør tidligere) og den er superpraktisk, ingen skarpe kanter og alt av flekker kan vaskes bort! Det eneste jeg har vært litt misfornøyd med er fargen... Bonderødt passer ikke helt hos oss. Vinglepetter som jeg er har jeg grunnet på dette lenge, men da jeg til slutt så nærmere på understellet og innså at det var malt i nyere tid og "shabbet" til, fant jeg frem malingsspannet...



...og nå ser det slik ut! Til og med mannen er helt trollbundet av resultatet! (og det er helt sant!:))



Den lysegrønne fargen er så fiiiiin!



...og om kvelden ser det nesten lys turkist ut!



ha en super kveld folkens!




Her hører jeg noe om en spennende fotballkamp på tv, så da passer det fint at et par nye interiørblader ble med hjem fra handleturen i kveld;)


36 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det var noe helt annet. Mye finere nå, det er helt sikkert.
Utrolig hva litt farge kan gjøre. Stua ble jo helt forandret.
Ha ei herlig uke :)

jordbærpiken sa...

Det ble rett og slett dritlekkert! Digger fargen. :) Her blir det også fotballkamp i kveld. Kjempegøy. :) Klem!

salige lavendel sa...

Det ble jo knallfint!!! Likte også den flotte bordplaten og synes det var smart å ikke male den.

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Skjønner godt at du gikk for en forandring :))
Det ble råflott, rett og slett !!!

Ha en strålende siste aprilkveld
Klem Heidi

Mia sa...

Det ble superlekkert, og mye finere om jeg får lov til å si det :)

Lillian sa...

Oi, så lekkert det ble. Så flink du er.
Det der var akkurat noe slikt jeg er på utkikk etterpå, jeg satser på loppemarked-sesongen kan bringe med seg noe i likheten. :)
Du har ei flott stue. :)
Ha det fint så lenge.

MittLilleHjerte sa...

Bordet ble knallfint!:)Veldig fint med bordplaten som kontrast:)
Ha en fin kveld!
Klem Janne

Kine sa...

Så utrolig fint det ble :D

Hild Frøya sa...

Nydelig..

Nina sa...

Kan du fortelle litt om hva slags farger ol du har brukt? Det ble utrolig fint!

Vivian sa...

Bordet ble kjempefint!! Synes det kom bedre frem nå!!

Klem Vivian

Hege K sa...

Det ble veldig fint! :)

Marens Kristine sa...

Ååååå det bordet var skikkelig fint, det ble nyyydelig med nymala understell ;))

Ønsker deg en fin kveld !!

-maren-

Tonemor sa...

Det ble utrolig lekkert - a transformation:)
Her mannen ute med gode venner og kollegaer for å få med seg årets store Derby på pubtv!!
Altså er det fritt frem til å gjøre hva jeg vil ..... nesten da:))

Monica sa...

Stor forandring. Kjempe fint!!

Fru Thronsen sa...

Det ble jo kjempefint!! En deilig og i skuddet farge :)Hytta blir jo så fin og, blir spennende å se slutt resultatet :)

Ha en flott uk.

Klem Fru Thronsen

Jatte sa...

Ble KJEMPELEKKERT!!
Passet jo utrolig godt med denne fargen både til bordet og til stuen deres generelt :)

Kos deg med nye blader!
Klem Jatte :)

Carina sa...

Så utrolig fint det ble, Silje! Malingen gav virkelig resultater, og hele stuen fikk et helt annet inntrykk! Utrolig hvor stor forskjell maling av ett møbel kan gjøre. Forstår at Mannen er fornøyd :-) Ha ei fin 1. maifeiring! Veldig koselig å følge bloggen din! Klem

Hanne Mette sa...

Så fint det ble! Nå kom bordet virkelig til sin rett.
Klem fra Hanne Mette

Petrine sa...

Ble kjempe fint!
Utrolig koselig bord ♥

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Så fint bordet ble i ny drakt :)
Fint pyntet var det også!
Likte godt headeren din, herlig vårlig!
Fin dag til deg :)
Klem Mirjam

hjertero.com sa...

Åååå... Mitt lyse pastellhjerte smelter!! Haha. Dette ble jo helt vidunderlig Silje! Jeg visste at du kom til å bli glad for resultatet! Gleder meg til å se det i real life!

Klem klem

Monica sa...

Det ble virkelig noe helt annet ja ! Og nå ble jeg enda tryggere på grønnfargen jeg kjøpte til mitt lille bord igår... Haha, det er kanskje en grunn til at grønn ble årets motefarge ? Grønt er skjønt !

Lene i Annekset sa...

Bordet er jo helt nydelig, den fargen var så skjønn! Fint når bordplata ikke er malt! Fin 1 mai til deg! :)

RoseSommer sa...

Det ble kjempefint!
Og headeren din er også nydelig.

Anne Line sa...

Hei

Virkelig fint! Må bare også benytte anledningen til å skryte generelt av bloggingen din. Du er så flink til å variere temaene, så jeg går aldri lei! Gleder meg spesielt til å følge hytteprosjektet deres.

Det hender du spør om hva vi lesere vil se mer av. Til det må jeg svare at stua alltid er litt ekstra morsom å se bilder av. Tror det er fordi det er så mye fint å kikke på, og alltid noen små, koselige forandringer :-)

Ha det fint

Beste hilsen Anne Line

Tante Titti sa...

Oi, så flott det ble!!
enkle malingsstrok gjør store forandringer!
Ønsker deg en strålende flott 1.mai!
Titti-klæmm!!

MissMette sa...

Knallfint, Silje :)
Herlig skjønn farge
som passet perfekt
her inn til deg ღ
Ønsker deg en fin
1. mai - stor klem
fra Mette

TorilFN sa...

Så utrolig fint bord!!
Og det beste av alt.. helt unikt!
Skjønner godt at dere er fornøyde!

Ønsker deg en fortsatt god uke!
Hilsen og klem :)

Fotograf Kamilla Weiglin sa...

Ja er det ikke deilig å kunne trylle med litt maling? Kjempefint ble det. Alltid inspirerende å bli minnet på at det ikke skal så mye til!

:) Kamilla

Anonym sa...

Det ble kjempefint! Litt maling kan virkelig gjøre susen. Men lurer sånn på hvorfor sofaen ser lilla ut på det første bildet og grå på det neste??

Siv Annette sa...

Så utrolig lekkert det ble - ordentlig fint :)

Hanne sa...

Åå så nydelig det bordet ble!!! :):) Knall fint!
Ta deg gjerne en tur innom bloggen min! Har siste dag i Giveawayen min idag:)
http://www.mittherligeliv.com/2012/04/varens-giveaway.html

Gårdejerinden sa...

WOW! hvor er det blevet super fint..

Nici sa...

Wow, can't belive that I just read your interview about your living style in the magazine "Country living".
I love your interior, especially your white kitchen and the little kitchen of your children!
So cute!
Following you now! :)

Greetings from Germany,
Nici

Anonym sa...

Kjempelekkert bord! Fast Leser av din fine blogg! Takk!

Er det mulig å få fargekoden på malingen??

God søndag!

Hilsen Silje