lørdag 14. april 2012

En ny liten venn!


Jeg skal ikke påstå at vi har Maileg-mangel her i huset, men bittelillesøster måtte jo få en til rommet sitt hun også;) Jeg liker large-størrelsen kjempegodt, de gjør liksom litt ut av seg;)

Men rommet til minstemor står fortsatt ikke klart, og enn så lenge tar Augusta seg av den nye vennen.





Nydelige detaljer. Finnes disse sandalene i voksenstørrelser også tro?:)




Her er den i sin helhet. Vår er kjøpt hos lille martine.


Vi har hatt en fin dag! Besøkt to parker med skjønne venner. Spist is og nybakte boller. Og pappen i huset har satt opp panel i taket på hytta, jippi:) Til middag var det grillings og nå er det godis og film. En deilig lørdag!




ha en flott kveld!

11 kommentarer:

Whitebite sa...

nydeligskjønn!

Kristin sa...

Så fin liten Maileg, jeg har jo skjønt i denne bloggeverden at jeg må ha minst en av disse ;)
Og nyyydelige klær Augusta har, er det Pompdelux??
Kos dere videre med film og godis, jeg har hatt en hjemme-alene kveld med private practise, håndarbeid, Pepsi Max og godis....ikke så verst det heller ;)

Klem fra Kristin

Rosalie sa...

Have a jacket, a purse and a crocheted rose for the very charming long-eared girl. If you're interested, look at the 03/08/12.
Very best wishes from me Rosalie weekend for you ∙ ∙ ♥ ♥ ∙ ∙

Britt Lundli sa...

Så nydelig...

Ha en fin kveld...

Britt

Marits Hverdagsgleder sa...

Åååå så koselig :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Koselig med ny venn...
Elsket bildene dine i forrige innlegg forresten
Ønsker dere en fin søndag
klem

Preben Hollup sa...

Jeg har sett sånne sandaler på flere skobutikker i vår :)

Kari sa...

Haha, den kommentaren om sandalene var fra meg, jeg oppdaget ikke at jeg var logget på med samboerens google-konto :) :)

Kari

estra sa...

Veldig fin blogg. Jeg gar tilbake. Jeg elsker hummer sttil boliger. Ha en fin dag.

Kinkerlinchen sa...

Hey,
I´m from Germany... I read your blog since two years and yestersay I saw your editorial in the german Lantliv! Congrats!
Nice greetings,
Nina

michele sa...

ahhhhhh! oh so much lovely here!

i'm your newest follower and hope you'll follow me back.

smiles.

michele