onsdag 11. april 2012

En ny hverdag!


Denne uka har jeg begynt å jobbe igjen, etter lang tid hjemme. Jeg har fått jobb i staten (for bare noen måneder foreløpig) og er kjempeglad for muligheten! Samtidig merker jeg at det er uvant og litt vondt å være vekk fra ungene såpass mye, jeg er nok ikke laget for det:) Jeg skal heldigvis ha fri en dag i uka, og da skal vi storkose oss! Og frem til sommeren er pappaen i huset hjemme med Constanse (og de andre to et par dager i uka!) så det blir en myk overgang!



I påska dro jeg optimistisk til blomsterbutikken for å handle inn blomster til ettårsdagen, men tenkte jo ikke på at de ikke hadde fått levert blomster på mange dager! Derfor ble det syrin- og plommekvister med hvite fjær på bursdagsbordet, og det funket fint det også;) Men denne vakre azaleaen kunne jeg ikke dra hjem uten. Den skal settes ut etterhvert, men da må det kalde og sure været gi seg først:)



Tusen takk igjen for alle fine ord i forbindelse med bursdagsjenta vår!


Håper jeg får tid til litt blogging fremover,  fortell gjerne hva du liker best å lese på bloggen min, så kanskje jeg finner tips og inspirasjon til å blogge!




ha en fin kveld!


21 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg simpelthen elsker bloggen din og håper du får tid til å fortsette. Om ikke like ofte, i hvertfall av og til!!

Finner utrolig mye inspirasjon til hverdagslykke, - du er så flink til å skrive om små gleder i hverdagen. Jeg liker dessuten veldig godt å lese om bursdagsfeiringene hjemme hos dere, tradisjoner, matlaging og kleskjøp! Med andre ord det meste...
Monica

Villaveien nr 1 sa...

Jeg vil ønske deg masse lykke til i ny jobb.
Det blir spennende det.

Håper du fortsetter å blogge selv om hverdagen blir travlere.

Blogg om hverdagslivet er alltid koselig.

Nydelig azalea du har fått tak i.

Ha en fortsatt fin kveld. Kos deg.

Margareth

Lina sa...

Så spennande med ny jobb og ny kvardag, Silje! :) Lykke til :)

Eg likar veldig godt lesa om borddekking/pynt, kvardagsglimt, hage og interiør :D egentlig alt ;) elskar bloggen din ♥

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Gratulerer med ny jobb :)

Jeg håper du fortsetter bloggingen, elsker å lese om hverdagen og se søte bilder av ungene, blomster, alle servisene, borddekking, oppskrifter osvosv..

Ahh herlig blogg. Jeg elsker den! :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med bursdagsjenta på etterskudd... Veldig koselige bilder fra både bursdag og blomst.
Ha en fin uke
klem

Charlott sa...

Gratulerer så mye med ny jobb Silje! :) Masse lykke til.

Er innom her stadig. Og ser frem til et besøk av deg og søstra.

Fin onsdag!

God klem C

Anonym sa...

Gratulerer med ny jobb:) Jeg vil gjerne se flere bilder fra prosjektet rom-Constanse og antall kvadrat dere har pr.rom.

Klem ivrig-fan Kjersti:)

Monica sa...

Du er heldig som har hatt muligheten til å være hjemme til over 1års dagen da! :) Jeg var tilbake på jobb 2.januar, og da var snuppa vår kun 8,5 mnd... Men men, det går greit da man kommer i gang, og blir vant til den nye hverdagen! :)
Gratulerer med ny jobb! :)
Klem fra Monica

brittmari sa...

åhh..her skal det begynnest å jobbe igjen neste uke. men godt med pappaer som skal være heima. fortsett å blogg og gje inspirasjon og glede:) like veldig godt dine mange fine blomstar!

Tove sa...

Masse lukke til med ny jobb og ny tilværelse! Det er alltid litt bittersweet å byrje på jobb etter å ha vore heime med små gull så lenge... Mi erfaring er likevel at den tida ein har i lag med ungane vert ekstra verdifull og ekstra minnerik! Trur småbarnsfamilier blir gode på å multitaske kvardagane våre slik at vi får det beste ut av det meste!

Ha ei fin veke på jobb! Eg skal vere heime i tre veker no. Opererte ein fot i dag og treng å sitte med den høgt ei stund. Det skal strikkast, lesast bøker og slappast av!

Klem, Tove

Anonym sa...

Gratulerer med ny jobb, spennende! Håper også du finner tid til bloggen, de n er superkoselig.. Liker så godt hverdagsbildene av huset deres, hagen, bakst.. Ha ei fin uke. Klem fra Maiken.

Fjordheim sa...

Ja det var jammen en nydelig plante. Forstår godt at den måtte bli med hjem.
Huff ja, det er ikke bare å starte å jobbe igjen når en har små unger.
Godt at faren skal være hjemme ei stund nå så blir det litt lettere for deg nå til å begynne med.
Lykke til :)

Camilla`s Castle sa...

Flott plante, speil og potte:) Veldig fint sammen!:)

Lykke til i ny jobb! Det går seg til:)

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din så utrolig godt, Silje, og håper inderlig at du fortsetter!! Jeg liker å lese om huset, hverdagen med barna, blomster, hage, ja egentlig alt..:) Blir veldig inspirert :)
Hilsen Marte

Jatte sa...

Hei på deg,

SÅ vakker blomst♥ den var virkelig frodig og fin!!

Ha en fin Torsdag,
Klem Jatte!!:)

sex dating sa...

Og frem til sommeren er pappaen i huset hjemme med Constanse (og de andre to et par dager i uka!) så det blir en myk overgang!

Anonym sa...

Bloggen din er en fryd for øyet og jeg blir godt humør av alle de vakre bildene og ikke minst vakre blomster...Skjønner deg veldig med det å begynne å jobbe i forhold til barna. Jeg jobbet deltid da mine barn var små og føler at vi har fått igjen i "bøtter og spann" for det. Selvfølgelig er det ikke alltid en kan velge hva man vil, men for oss var en god hverdag bedre enn alt annet...Ønsker deg lykke til med alt!!!

Anonym sa...

Etter tilbakemeldingene her å dømme - er du nødt å fortsette å blogge. Og eg føyer meg inn i rekken... Du har den DEILIGSTE bloggen, og eg sjekker innom for nye innlegge daglig. ... :-) MEN skjønner om det blir sjeldnare no... Men eg elsker å lese om blomster, og de små kvardagsøyeblikkene, som man berre må nyte der og da. Disse er du kjempeflink til å fange opp og formidle til oss. .... Kvardagslykke!! <3
Og alt det andre du blogger om - berre fortsett som du gjer, du! :-)

Ønsker deg lykke til med ny jobb - når du først kjem i gang, så tenker eg at det kanskje til og med er deilig å drikke teen sin i fred og ro.... ( det er det eg gjer på jobben min... *ler* )

Gleder meg til nye blogg-innlegg!

Twinsmum...

Vitaboet sa...

Lykke til i ny jobb og hverdag. Det kommer bli såå bra:), og så deilig med en fridag i uken, perfekt med en dag å kose deg med de små.

Du må bare fortsette akkurat sån som nå med bloggen, men kanskje litt mindre inlegg da siden du jobber, din blogg er en sån blogg man leser fordi den gjør deg glad og får deg på bra humør, du skriver rett fra hjertet og det er nok det mange elsker, så fortsett akkurat sån som nå ♥

God klem

Anonym sa...

Jeg føyer meg inn i rekken, elsker bloggen din så håper du fortsetter som før... må legge til at jeg er veldig spent på hvordan det blir på hytta deres! Masse lykke til i ny jobb!

Kristine sa...

Gratulerer med ny jobb! Jobber du fortsatt som sykepleier?
Digger bloggen din. Lekre bilder og så har du det jo fantastisk fint hjemme da.