søndag 8. april 2012

Det enkle...


 ...er ofte det beste!


Pynten på inngangspartiet vårt har sett lik ut ganske lenge. Jeg bytter ut blomster og dill og dall etter årstidene, men "basen" har vært den samme. Nå har jeg satt noen ting vekk, og synes det ble enklere og ryddigere!



En gammel kasse, zinkspann med påskeliljer (kjekt å sette dem i bøtter når de blir lange og tipper over!) og en med hvite stemorsblomster. Et gammelt vaskebrett og en lykt i zink, og et melkespann med bjørkekvister og gåsunger.



Stemorsblomstene står i et rede av kvister.



Nå skal det ryddes, vaskes og bakes, vi har et bursdagsbarn her i morgen!



ha en fin kveld!

10 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Helt enig, det enkle er ofte det beste. Og det der ble da veldig fint :) Gratulerer med morgendagens jubilant.
Klem

TAB sa...

Kjempefint Silje! :) Nyt de siste påskedagene og lykke til med bursdagsfeiring! :)

Ida,Isak, Line og Jarle sa...

veldig fint! Likte spesielt "redet" av kvister.

Siljes blogg sa...

Nydelig blogg med nydelige innlegg. Jeg hadde et lite spørsmål:) Hvor er de flotte gardinene kjøpt??

Gårdejerinden sa...

Sikke fint det ser ud :0)
Rigtig god aften

Magdalena sa...

I wish you a lovely Easter time ✿ܓ
Greetings from Poland, M.

Villaveien nr 1 sa...

Så flott det ble utenfor:)
Og kjempefint med reiret rundt stemorene. Jeg elsker greiner og kvister.

Lykke til med bursdag imorgen.:)
Alltid kjekt med bursdager. Det er den beste dagen i året i følge mine barn.

Klemmer fra Margareth

silje-sin sa...

Hei Silje! Tusen takk for koselig hilsen! Lurer litt på hvilke gardiner du mener? Hilsen Silje.

Huset på terrassen sa...

Helt enig, enkelt funker alltid ! Nydelig inngangsparti dere hadde .) Klem og fortsatt god påske

Siljes blogg sa...

Hei Silje:=) Jeg mener de fine blonde gardinene du har hengende i stuen din:)Jeg har nå lett i et år og finner ingen jeg liker 100 prosent:)Men da jeg så dine gardiner fikk jeg lyst til å se mer av de!Så jeg skulle så gjerne ønske å vite hvor de kommer fra!

Nydelig bilder i dagens innlegg. Barna kan være heldige som har en slik inkluderende og flink mamma som deg! Jeg har fulgt bloggen din en stund og synes det er kjekt å se at det er flere enn meg som synes mammarollen er helt fantastisk!Og selvfølgelig hvor utrolig heldige vi er!