mandag 16. april 2012

Butterflies




 Jeg tror jeg kan telle på èn hånd (eller ihvertfall to) hvor mange plagg jeg har kjøpt til meg selv det siste halvannet året. Det har rett og slett blitt nedprioritert til fordel for klær til ungene, ting til huset og et par (ha ha;)) blomsterkvaster;) Men jeg har ikke lidd noen nød, og hjemme i permisjon var det deilig å kle seg komfortabelt og praktisk. Og det gjør jeg fremdeles, men med ny jobb kom også behovet for litt fornyelse i garderoben! Ikke meg imot, for jeg liker jo å shoppe;)

I dag tok jeg med jentene på bytur, og jeg rakk faktisk å prøve noen plagg også, mens Constanse krabbet rundt i butikken og var fornøyd med det:) Noen nye bukser ble med hjem, og litt nytt tilbehør! Jeg elsker både sommerfugler og korallfargen som er hot i år. Men jeg så faktisk ikke hvor godt tingene matchet før jeg pakket det opp hjemme. Frem med kameraet tenkte jeg da selvfølgelig, man er da ikke blogger for ingenting;)




Nå skal jeg tenne noen stearinlys og legge beina høyt!





ha en fin kveld!


12 kommentarer:

Frøken OppNed sa...

Lekkert! :)

Deilig å kle seg praktisk og komfertabelt, men jaggu er det deilig å føle seg litt fresh innmellom også.

Ha en fin kveld!

KinesKlode sa...

Deilig med litt nytt til seg selv også! Blir ikke så ofte jeg kjøper noe til meg selv her heller! Gleden er desto større når man kjøper seg noe!! :))

MittLilleHjerte sa...

Dette så lekkert ut! Herlig med pasteller når det er vår:)
Kjenner meg igjen i rollen at det er godt å kle seg komfortabelt når man er i permisjon:)Og herlig følelse å forny seg da..
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Hanne Mette sa...

Høres ut som du virkelig fortjente noe nytt. :)
Nydelig stæsj du har fått deg. Også så fotogent. ;)
Klem fra Hanne Mette

Svenja sa...

very very cute :) you have an inspiring blog, i like it :)
wish you a nice evening, sending some love from germany, svenja

Kristin sa...

Det er veldig fort å glemme seg selv, og ikke minst blir man så fort lei av det man har.

Kjempefine ting har du kjøpt iallefall, i deilige sommerfarger :)

Klem fra kristin

michele sa...

beautiful bling and styling!

smiles to you.

michele

Anonym sa...

Kjempe lekkert....gøy med ny jobb. Kan du skrive et innlegg om hva jobben din går ut på? :)

Lisbeth T. Hansen sa...

Hi Silje.
I have been following you for a long time and love your home and your family. I am a Danish transplant living in California with 2 daughters around your age. They are both pregnant and I have one grand son. My daughter is having a girl and the other one we don't know yet.
I love following the every day life a mother with young children. I would love to hear more about your new job.
Knus, Lisbeth.

Lisbeth T. Hansen sa...

Hi Silje.
I have been following you for a long time and love your home and your family. I am a Danish transplant living in California with 2 daughters around your age. They are both pregnant and I have one grand son. My daughter is having a girl and the other one we don't know yet.
I love following the every day life a mother with young children. I would love to hear more about your new job.
Knus, Lisbeth.

ceciliegrut sa...

Helt nydelig!

Julia sa...

Hei Silje! Jeg elsker bloggen din så mye, det er virkelig et av høydepunktene på dagen å gå inn og se her :) og siden jeg bare har fulgt den i et år, koser jeg meg ofte med alle innleggende dine fra før det også! Kjempefint at du har delt dem opp i kategorier, så finner jeg lett frem til mine favoritter :) (leser ofte innlegg om igjen!) Jeg er selv 21 år og student, og gleder meg så vanvittig mye til å bli mor. Heldigivs gleder samboeren min seg like mye til å bli far, men vi er enige om at vi skal vente til etter studiene...men det er så lenge!! Hvertfall 3 år igjen... men det hjelper å gå inn her og se på hva din familie driver med, jeg får i alle fall masse inspirasjon til hva jeg vil gjøre når tiden kommer :)