mandag 9. april 2012

Bursdagsfest for Constanse!


Tusen takk for alle gratulasjonene til vår minste prinsesse, så koselig!

Vi har hatt den nærmeste familien på bursdagsbesøk i dag, så blir det tre feiringer til de neste ukene, for Constanse og Ferdinand.







 For en liten stund siden fikk jeg en mail fra Tone med den fine bloggen Tonerose Design. Hun ville gjerne sende meg noen ting til bursdagen til Constanse, fordi hun liker bloggen min så godt! Tusen takk skjønne Tone! Ta en titt innom den kjempefine bloggen hennes for å se mer. Vi fikk søte cupcakes-wrappere, pynt i marsipan og enda noen søte ting som skal brukes i neste bursdag!







Mormor og affar hadde med den lille valpen sin Frida, og den ville Constanse gjerne leke med;)



En glad gjeng, og en fornøyd bittelillesøster. Jentene har nydelige kjoler og sløyfespenner fra lille martine.
Mammaen selv synes dagen er litt vemodig, og har en klump i halsen i dag. Tenk at lille jenta vår har blitt så stor!



ha en fin kveld!



Takk til dere som har skrevet til meg om artikkelen om oss i Kamille Mor&Barn! Jeg kjøpte bladet om lørdagen, og tror det kommer for salg i butikkene i morgen!

26 kommentarer:

Kristin sa...

For et nydelig bord-som alltid :)
Flotte kaker og så gode barn! Synd det går så lenge mellom hver gang jeg får pyntet bord, foreløpig er det "bare" et barn hos oss og hun har bursdag i Januar.

Jeg får slå meg løs på 17 mai;)
Klem fra Kristin

Mona sa...

Gratulerer med Constance!!
Det første året går kjempefort, så jeg skjønner det er litt vemodig...
Her er minstemann allerede 2 år og 5 mnd, men han er fortsatt den lille "baby'n" til mor!!

Flotte og inspirerende bilder!
Ha en god kveld!
Klem Mona :-)

Lina sa...

Så utruleg vakkert bord, Silje, som alltid! :) Elska cupcake-utstyret du hadde fått, nydeleg! ♥

Fantastisk fine barn du har - herleg det nederste biletet!

Gratulerar så mykje med vesle prinsessa, og ha ein fortsatt fin dag! :)

Lina

Josefine sa...

Så nydelig bursdag! Gratulerer så mye til lille constanse! Forresten så syns jeg at Constanse er utrolig vakkert navn!
Klarer ikke vente til jeg skal fikse lillesøsters bursdag i mai! Håper du får en fin dag constanse!

Anonym sa...

Grattis till Constanse 1 år!
Så fint du dukat och fixat till kalaset! Alltid lika fint!
Ja, visst tycker man att tiden gått fort när man tittar på sina barn! Jättegullig bild på dina tre små:)
Hoppas ni haft en bra påsk!
Kram/Nettan

Drømmehuset mitt sa...

Gratulerer med minste jenta:)
Nydelig bord du har dekket

Klem

MittLilleHjerte sa...

Hei Silje:)
Gratulerer med 1-åringen i huset:)Den første bursdagen er jo en milepæl:)
Nydelig dekket bord du har ordnet:)
Klem fra Janne

Marthe sa...

Gratulerer så masse med 1 åringen :) har selv ei lita ei som blir 1 år om to uker. jeg lurer på hvor du har kjøpt duken, koppene og serviettene?

riKamo_de_Claudia sa...

Happy Birthday from Tenerife!!!!

riKamo_de_Claudia sa...

Happy Birthday from Tenerife!!!!

Ninni sa...

Du er sånn en inspirasjon når det kommer til borddekking! Nydelig:)
Gratulerer med Constanse! Tida går så fort, her var nettopp minsten 2 år.

Klem Ninni

Livy sa...

For en herlig fest Silje!! Nydelig bord, kaker og pynt! Takk for herlig inspirasjon!

Gleder meg til Kamille mor&barn♥

Klem fra Livy

Frk.Fryds Hverdagsgleder sa...

Rett og slett helt nydelig!

Magdalena sa...

nyyydelig bord...! gratulerer så mye...

Angelique sa...

Hi

Happy birthday for you little girl!!
We also had the birtday today of mij sun and my daughter. He turned 4 en she turned 6 today!

KinesKlode sa...

Nydelig pyntet!! Kjenner jeg er litt misunnelig på alt det råååååsa! :)
Det blir kanskje litt i overkant å overøse stua med rosa til min egen voksen bursdag? Hihi...
Lykke til med bursdagsfeiringen(e)!

Klem Kine

Monica sa...

Gratulerer med vell overstått 1års-feiring! :) Her står vi for tur om 12 dager, den 21. blir lillejenta vår 1 år også! ♥ Herlighet, så fort som detta året har gått..
Klem :)

I de dype skoger sa...

Gratulerer så mye med dagen til den minste prinsessen :) Her fyller vår prinsesse 7 år i dag! Så flott du har pyntet, alltid inspirerende :)

Klem

små øyeblikk med cams sa...

Gratulerer! :)
Her var det mye fin inspirasjon :) Jentene mine fyller 7 år snart, så tusen takk for gode ideer :)
God ukestart til deg!
Klem
Camilla

Ingvild Eriksen sa...

Skulle gjerne deltatt i den feiringen altså!! For en nydelig liten hund, falt helt pladask jeg!! ;D Hurra igjen! Hilsner tante Ingvild

Fru Ruud sa...

Gratulerer med lille jenta!!! Tenk at hun alt er ett år...
Utrolig nydelig bord og kaker du viser bilder av!!!
Klem Annette

Camilla sa...

Åååå for en nydelig blogg :) Jeg ble tipset av ei venninne om bloggen din da hun er en felles bekjent av deg og meg :)

Legger meg til som følger og håper du titter innom meg også :)


Klem klem

Tonerose sa...

NYDELIG!! ..som alltid! :o)

Hjertelig takk for så gode ord, snille deg!! ♥

Gratulerer så mye med dagen til dere alle - tenk at Constanse allerede er ett helt år!! Jepp, tida flyyyyr. En herlig tid! :o)

Oj, ser jeg må kjøpe meg Kamille mor&barn ja! hmm, spennnede!

Jeg håper du får en PERFEKT uke søta!!

Stor klem!

Anonym sa...

Gratulerer med minstejenta!
Du er så flik til å dekke og pynte bord! Jeg blir så inspirert!! :)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen til Constanse:-)Nydelig pyntet og flotte kaker som alltid. Du er kjempeflink:-) Det er en fryd å lese bloggen din. Blir så godt humør av det. Skal se om ikke jeg får tak i det bladet jeg også. Spenneende:-)

En super fin uke til deg og dine.
Klem Vigdis

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Åh for et flott dekket bord!! Tenk å feire bursdagen sin der c",)

Valpen, hva slags hund er det?!?

klem Anna