mandag 26. mars 2012

Verdens søteste kjoler



Jentene mine har fått verdens søteste og fineste kjoler! Jeg vet ikke engang hvordan jeg skal få fullrost disse nydelige plaggene, men de som kjenner meg godt (og det tror jeg mange av leserne mine gjør;)) vet at disse er midt i blinken for meg. Det visste lille martine også, det er der kjolene kommer fra.

Constanse har fått rutete..




...og Augusta stripete, i nydelige blåfarger! April er bursdagstid hos oss, og jeg gleder meg til jentene kan ha på disse. Lyseblå sløyer til å ha i håret fikk de også, bilder kommer etterhvert:)

Kjolene finnes også i rosa, se utvalget her!



Her fortsetter vår/sommerværet, og jeg har forstått at vi må nyte det mens det varer. Og det gjør jeg virkelig! Nå skal jeg tenne grillen, og finne frem grillmaten fra kjøleskapet!




håper du har en fin mandag!

13 kommentarer:

Ingrid Louise sa...

Nydelige kjoler!!
Med tre gutter i huset blir det ikke noen sånne søte kjøp her...
Fin dag til deg!!
klm ingrid l

Rosehagen sa...

Å så flotte kjoler;)
Nydelige;D

Klem fra en lykkelig guttemamma

englemor sa...

Helt nydelige var de!
Tenker det er to søte jenter
som vil ta seg godt ut i disse ja :-)

Kos dere med som og grilling :-)
Det skal vi her å.
Klem

RugdeLykke❤ sa...

Heldige du som får så flotte gaver :) Nydelige kjoler til sommeren :) God mandag til deg og dine!!

heimleg sa...

Heldige jenter! :-)

Petrine sa...

Så søte ♥
Fint med litt blått på jenter av og til :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige ♥

Jeg elsker blå kjoler, og kjøper ALLTID om jeg kommer over til Hedda... Har måtte gå opp i størrelser nå. ;)

Ha en fin kveld :)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Nydelige kjoler ☺ falt heilt i smak hos meg ☺

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Nydelige kjoler ☺ falt heilt i smak hos meg ☺

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kjempe fine kjoler... liker slike nostalgiske kjoler.
Ha en knall fin uke
klem

Nicoline sa...

De var jo helt skjønne!
Dette er Siljekjoler ja!
Ha en fin kveld, klem Nicco

Hanne Mette sa...

Disse kjolene er jo bare Augusta og Constanse. Helt perfekt!♥
Gleder meg til å se bilder av dem med nye kjoler på.
Klem fra Hanne Mette

Sulvis sa...

Nydelige kjoler! Kanskje noe for mine jenter også ...