søndag 18. mars 2012

Vel hjemme...


...etter en herlig helg i herlige Danmark! Vi vil igrunn bare tilbake igjen...

Bildet av Augusta på båten tok jeg tidligere i kveld. En fornøyd jente som har vært i badeland, lekeland, ridd på ponni, vært på Nordsømuseet, spist masse godteri og hatt fine dager med bestemor og bestefar.


Været i Danmark var ikke stort å skryte av, men våren hadde kommet lenger der. Jeg sukket og gispet av synet av tepper med snøklokker, krokus og klosterklokker. På trærne var det grønne skudd. Gleder meg til å ta en tur ut i hagen vår i morgen og se om det har skjedd noe der! Litt shopping har det også blitt:)



Tusen takk for kjempemange koselige ord her på bloggen, jeg setter pris på alle sammen!




god mandag!

9 kommentarer:

Silje/whippetliv sa...

For et nydelig bilde,
og så utrolig herlig med en slik tur :D

Drømmer meg bort selv, jeg... : )

Ønsker dere ei fiiin uke!

Klem fra Silje.

Hverdagsglimt sa...

For en herlig helg dere har hatt:)
og så koslig for ungene å ha med besteforeldrene på tur.Koslig for store å små.Danmark er jo bare herlig å reise til..Gleder meg til vi skal begynne å bruke campingvognen igjen,det er deilig å kunne ta seg helgeturer:)
Ha en fin mandag

Klem Linda:)

Hjem og Glede sa...

Så koselig :)
Danmark er bare helt herlig.

Ha en vidunderlig uke.
Beste hilse Camilla.

RoseSommer sa...

Dette var gode nyheter for meg, for vi drar til Danmark om noen dager. Gleder meg til å få enda mer vårstemning.
Koselig bilde fra båten. Håper jeg er like heldig, for jeg blir lett sjøsyk.

Anonym sa...

Ah, Danmark er Deilig! Vi har sommerhus der og jeg gleder meg så til å reise ned til påsken. Det ligger ikke langt fra Hirtshals heller, ca et kvarter. Tversted heter det og er et nydelig sted :) Ha en fin uke :)

Grenland sa...

Jeg lengter til årets sommerferie på den danske øya Ærø i år. Vi ferierte på øyene Fanø og Samsø i fjor, deilige Danmark...Jeg kan bare si meg enig med deg.
Hilsen fra Skiensjente

Jeanettes lille paradis sa...

Hørtes deilig ut! Gøy å kunne gjøre sånn en helt vanlig helg...
Vi skal til Danmark i sommerferien, har leid oss hus der en uke... Da blir det tid til både legoland, løveparken OG litt shopping på mor :) gleder meg masse allerede. Trenger dog hjelp til gode interiørbutikker/marked/brukthandel.. Skrik ut hvis noen har gode tips å komme med :)

littlemisssunshine sa...

Fantastisk flott bilde!
Dette høres ut som ei kjempe fin helg. Håper dere får ei topp uke også:)

Heidi

Frulykkelig sa...

Nydelig bilde, stemningsfult var det!