mandag 12. mars 2012

Vår?:)




Jeg fortsetter med vårinnleggene mine! De to hvite eggeglassene fikk jeg av pappa da han var på besøk her sist. Jeg liker dem kjempegodt, og spesielt den bølgete kanten. Søte til små vårblomster!


 Forrige uke kjøpte jeg meg noen nye blader, bl.a svenske Fixa vår, og der står det definisjon av vår! Ifølge bladet må den gjennomsnittlige temperaturen over hele døgnet være minst 0 grader. Og når jeg ser langtidvarselet kan jeg ikke annet enn å smile, sol sol og sol, og ca 10 varmegrader hver dag!



I dag har jeg tilbragt 2,5 time i frisørstolen. Håret mitt er ikke så veldig forandret, men jeg er fornøyd, og litt (ganske mye) fattigere:) Men det er alltid deilig å få fikset seg litt, for min del skjer det ca èn gang i året;)





ha en flott kveld!


6 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Herlig med vår i eggeglass.
Du er flink og alltid så koselig å titte innom hos deg.

Beste hilsen Camilla

Monica sa...

Hei på deg.
Alltid like koselig å titte innom din flotte blogg!
Herlige vår bilder hos deg i dag.
Ønsker deg en riktig fin fin ny uke.
Klem, Monica

Traumscheune sa...

Lovely pictures !!!

Ich schaue immer gerne bei Dir vorbei.

Liebe Grüsse und eine schöne Woche.

Heidi

Villaveien nr 1 sa...

Ja jeg og titter stadig innom deg. Alltid koselig:)

Ja det er godt å være hos frisøren av og til. Er ikke alltid det blir 1.prioritert for tiden med hus, barn og jobb ...

Det er vår på trappen min også idag, må gjøre vårt beste her i Bergen. Ikke sol her for tiden. Så blomstene gir glede for oss.

Vennlig hilsen Margareth

:) sa...

Få se håret da:))

Brooke Smith sa...

Those flowers are beautiful!!