tirsdag 20. mars 2012

Tirsdagslykke for de små...




...pannekaker til middag! Skal ikke alltid så mye til for å glede ungene heldigvis. Bittelillesøster på snart ett år fikk også smake, og ble veldig begeistret:) Selv om noen biter føyk veggimellom også, som seg hør og bør når man skal spise selv...



To flittige karer i hagen....


Jeg tror jammen våren er min nye favorittårstid, eller det blir delt førsteplass med høsten. I dag målte termometeret i bilen 16 grader, og jeg måtte ta ned vinduet fordi jeg ble så varm. Håper ikke den varme våren betyr at vi får nok en dårlig sommer bare... Har våren kommet dit du bor?




god tirsdagskveld!


11 kommentarer:

Fam.Gab sa...

Så nydelig og delikate bilder - og vår ja, det er bare så fantastisk! Man får skikkelig lykkefølelse i kroppen, når solen varmer, og man lukker opp dører og vinduer!
Pannekaker er en slager, her i huset også ;)

Ønsker deg en fin kveld!

Fabrikken sa...

Her i huset er også pannekaker favoritten, iallefall hos hun ene :)
Våren kom, men så gikk den igjen. Men ser på yr at den er på vei tilbake for fullt - HERLIG!

Ha en fin tirsdagskveld

Klem Lene

Hanne Mette sa...

Ja i dag har det vært skikkelig vår her også. Og til helgen har de meldt knallvær. Blir glad bare av tanken.♥
Fin tirsdagskveld til deg også. :)
Klem fra Hanne Mette

HegeS sa...

Så gøy - her har det også vært pannekaker til 2-åringen i dag! (Men noe annet til a mor :p).

Jeg ser langt etter våren, men den er da der framme... et sted. Gleder meg til snøen blir helt borte!

Villaveien nr 1 sa...

Å så deilig. Pannekaker er en populær rett for de fleste barn tenker jeg . Koselig med bittelillesøster som er blitt så stor og kan nesten spise selv. :)

Vi får visst sol på torsdag her i Bergen:) Hurra

Klem Margareth

Magdalena sa...

Beautiful photos :) Greetings from Poland

et kjært hjem sa...

Så fine bilder! Pannekaker er helt toppers her i huset også, blir glad selv jeg når vi skal ha det til middag he, he ;)Fine skåler!!

Fruen sa...

Heihei! Pannekaker er aldri feil vettu, tror rett og slett vi skal ha det idag jeg.. Snuppa er ikke helt i slaget:/
Her har ikke våren dukket opp ennå. Kom ny ladning snø igår, så våren er hvertfall 3 uker unna...
Men vi gleder oss over blomsterbilder fra sør!
Ha en fin dag!
Klemklem, Fruen i Nord:)

Anonym sa...

Heia Silje.Jeg bor i Kirkenes området, og vi har nydelig vær. En god del med snø, og -7. Våren er langt unna, men det er begynt å spire i drivhuset. Jeg er innom blogggen og koser meg med det du skriver.Pannekaker er godt likt her i huset også.Mvh Tove.

Aurora Josefine sa...

Jøss, 16 grader! Hos oss var det 8 grader og det føltes ut som rene sommerværet! Jeg måtte jo også så klart skrive om våren nå som det var så fin sol ute!

http://www.lillemoemoe.blogspot.com/

Žaneta sa...

Ha en fin kveld .. herlig bilde.Žaneta