onsdag 21. mars 2012

Til jordbær og fløte....


...en varm sommerdag på hytta!


Det sto skrevet på kortet som fulgte med den flotte pakken jeg fikk fra søstrene Sverdrup i går. Jeg er så heldig at de fine annonsørene mine sender meg gaver innimellom, og det er helt utrolig hvor godt de kjenner smaken min!




Gleder meg til en varm sommerdag på hytta, da skal denne så absolutt brukes til fløte til jordbærene eller til rød saft til vaflene. Vi reiser opp til hytta i morgen tidlig, og håper å få ryddet litt mens lillemor sover. Det er en lang vei før hytta kan brukes, men jeg gleder meg så til å sette i gang! Denne uka har jeg funnet en billig køyeseng til barnerommet også. Kan så absolutt se for meg lyseblå detaljer i hytta!



Helt frem til påskeaften har Sverdrup gave & interiør -20% på produktene fra GreenGate i nettbutikken! Utvalget deres kan du se her! 


Jeg var akkurat innom og kjøpte et par krus i samme serien, og denne som skal henge over vasken på hytta. Må bare få ut alt det andre derfra først;)




ha en fin kveld!

13 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig koselig med slike gaver. Kjempe fine ting da...
Ha en fin kveld
klem

Benedicte sa...

Så utrolig herlig blogg du har, første møtet mitt med den i dag (linken lå på Amélie sin blogg). Jeg elsker interiørstilen din, de søte detaljene, og innlegg om barn og familieidyll! Måtte lese mange innlegg her jeg satt, deg må jeg fortsette å følge!

God tur til hytta!
Klem fra Benedicte

Frk.Fryd sa...

Disse har jeg også :) Helt nydelige!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

For ti år siden bygget vi oss vår egen hytte (som vi nå har bestemt oss for å selge)og jeg bestemte meg flere år på forhånd at når hytta kom opp, skulle jeg ha blått son hoved farge på alt nipsnaps... Og sånn ble det :)))
Så for meg, er blått en koselig farge jeg forbinder med hyttekos så absolutt.

Heldige deg som få så fine gaver da :))

Nyt onsdagskvelden og ta gjerne turen innom min blogg å bli med på min giveaway :))

Klem Heidi

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Der var du heldig sikke nogen skønne sager.
Ja! Greengate kan man altid bruge.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Villaveien nr 1 sa...

Å de er så fine. Jeg kjøpte skålen i sommer og gav den til mamma sin bursdag. Nå har vi den på hytten vår. Perfekt til jordbær, frukt boller osv.

Og så fins det servietter i samme design. Plastkrus og pappfat og .
Vi dekket et nydelig utebord med dette.

Varn klem fra meg i Villaveien nr 1

Kremfaret sa...

Heldiggris, det var super skjønt :-) Perfekt til en date med søte jordbær! Greengate har myyye fint...

MittLilleHjerte sa...

Hei Silje:)
Legger igjen et lite spor her etter meg...
Nydelige bilder og innlegg du har på bloggen din:)
Så heldig du er da:)Jeg elsker green gate!
La meg til som følger på bloggen din jeg. Håper at du tar en titt innom meg og kanskje vil følge meg også;)
Klem fra Janne

Jussara sa...

akkert stykke AT, fargene er en delikatesse GRATULERER DE GODE GOSTO.ABRAÇOS. JUSSARA. BRASIL.

Exam Sheets sa...

Awesome pictures....

Eli Kristin sa...

Heldige du! Nydelige bilder av sukkertøy for øyet :)

Herlig blogg du har, blir skikkelig vårlig inspirert her. Gløtter jeg ut vinduet hos meg ser jeg noe lyst på himmelene, men ellers er det bare gråvær og væte.. Trenger slike bilder som dine, thi-hi!

Fin dag til deg!
Eli Kristin

Petitchoux sa...

Herlig og nostalgisk kanne. Nå fikk jeg lyst på vafler til kveldskos :) Ha en flott torsdag, Silje. Bloggen din er alltid like hyggelig å stikke innom.
Klem AC

rule sa...

Kjempe koselig å se de fine tingene du har fått!! Lengter til sol og sommer nå ja!!! Ha en fin torsdagskveld!! Klem