søndag 11. mars 2012

Perfekt start!


Dagen i dag har startet helt perfekt! Som jeg har skrevet før har de siste nettene vært ganske intense. Mannen og jeg kommer oss altfor seint i seng, og når vi legger oss spretter Constanse opp av sprinkelsenga og tror det er morgen... Og hun sovner ikke med det første.. I natt har de to eldste overnattet hos besteforeldrene, og da benyttet vi anledningen til å sette sprinkelsenga på Augusta sitt rom (ikke for det, Augusta sover helst hos Ferdinand hvis hun kan, det startet de med i jula). Ihvertfall, i dag våknet jeg, av meg selv, og til fuglekvitter, kl 09!! Og da hadde jeg sovet siden jeg la meg! Inne i naborommet var Constanse våken, men puslet med sitt. Etter en god frokost kjenner jeg at dette har vært en perfekt start på dagen!

Ute er det strålende sol, mannen er i gang med malingen på rommet til minstemor, og jeg skal få ordnet litt her hjemme! Senere blir det en lang tur i solskinnet!



ha en flott søndag!




Nå har vi hatt to vellykkede uker med middagsplanlegging, oppdatering kommer i kveld!

10 kommentarer:

Vitaboet sa...

Hihi, vilken liten plutt du har som pysslar i sitt lilla kök, så söt som socker.

Idag firar jag 70000 besökare på bloggen, med en liten tävling i eftermiddag om du vill kika in:).

Låter som ni haft en underbar morgon.

Kram Camilla

Huldra sa...

Å, fantastisk!! Det fortjente du virkelig:) kos dere videre i dag:)
Klem fra Huldra;)

Hanne Mette sa...

For en fin start på dagen! Nesten like bra som min. Bare meg og storesnuppa hjemme og jeg stod opp til dekket frokostbord med lys og kaffe.♥ Deilig!
Klem fra Hanne Mette

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Rigtig morgen hygge...
Dejlige billeder du har taget.

Ha´en dejlig Søndag<3

Knus Susi

salige lavendel sa...

Så bra!! Søvn er viktig. Håper du får en super dag videre, starten har jo faktisk litt å si...

littlemisssunshine sa...

Å, så deilig! Herlige bilder du viser. Veldig misunnelig på finværet dere har, her regner det nemlig. Men vi koser oss inne idag;)
Ha en fortsatt super søndag!

Heidi:)

Unni sa...

Så herlig med en god natt søvn. Det gjør så uendelig mye.

Dere har jammen vært flinke, og jeg gleder meg til å se bildene fra det ferdige rommet til Constanse.

Ønsker dere en fin søndagskveld.

FruLykkelig sa...

Herlig! Ingenting er så godt som en god natts søvn!

Villaveien nr 1 sa...

Å så flott. Godt å få sove ut en gang i blandt.

Rommet til lille jenten kommer nok til å bli koselig med de fine rød tingene.

Margareth i Villaveien

Casa Nyheimen sa...

Tenker rommet hennes blir fort ferdig når det gikk så bra ;P
Gleder meg til å se rommet til vesla :)