torsdag 29. mars 2012

Pelargonia&pledd







Når de nydelige pelargoniaene kommer i hus, innser jeg virkelig at det går mot sommer! Vi skal bare nyte den fantastiske våren først;) Sengeteppet i duse pasteller kjøpte jeg i Danmark, til under halv pris. Det er i samme serie som putene i sofaen i loftstua, alt handler nok på hytta etterhvert!



En ny variant ble også med hjem, duftpelargonia! Noen som har erfaring med den?


I kveld fikk vi frem påskepynten, og ungene pyntet ivrig i vei. Ferdinand løp til og med ut og skaffet påskeriset! Bilder kommer, og jeg lover, less is more gjelder ikke hos oss;)




god torsdag!


7 kommentarer:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

God morgen!
Nydelig med blomstrende pelargoniaer - hos meg er de på vei opp! Så det skal nok bli fint etter hvert!

Nydelig lappeteppe, ja, det er sikkert fint å ha på terassen nå!

Kos dere med påskepyntlaging! Nei, less is more gjelder IKKE her heller!

God vårdag til dere!

Klem Catrhine :-)

Marits Hverdagsgleder sa...

Så koselige bilder! Vakkert teppe. Får aldri nok slike vatterte tepper, de er deilige og fine både ute og inne :)
Duftpelargonia har jeg ingen erfaring med, men pelargonia er jo fine da :)
Ha en fin torsdag!

Dronninghuset sa...

HEI,
så nydelig teppe.
og vakre små påskeegg.
kan jeg spørre hvor dU har kjøpt pleddet, - nettbutikk? og de kjempefine eggene?
takknemlig for svar inne hos meg... kan glemme gå tilbake og sjekke om du har svart.

;-) fin torsdag,
klem TOVE

Valentina sa...

Pelargonium just wonderful! I also planted the flower, we have it on the windows of many in rural areas and tissues are very soft ...

Valentina sa...

Pelargonium just wonderful! I also planted the flower, we have it on the windows of many in rural areas and tissues are very soft ...

Lina sa...

Deilige bilete! :) forsommar-stemning ♥

Hihi, eg er så glad for at eg ikkje er aleina om å bruka more is more-prinsippet når eg pynter til høgtider ;) :D Gleder meg til bilete!

klem Lina

Gro Britt sa...

Har sett et par nydelige vatterte tepper på sidene dine. Går det an å spørre om tips til hvor man får kjøpt slike? Event. nettsider?
Er lenge siden jeg har kikket innom bloggen din nå, men den er stadig like fin:-)))