tirsdag 13. mars 2012

Pastellfrossa!


Jeg leser så mange svenske blogger at jeg til og med har begynt å tenke på svensk:) Jeg har merket det når jeg spiller wordfeud, for jeg prøver å skrive ord som ikke blir godtatt, og det er jo ikke så rart siden de er svenske. Uansett, som så maaange andre er jeg stor fan av herlige Leila Lindholm, og nå har hun åpnet nettbutikk med de mest fantsastiske produkter! Pasteller så langt øyet kan se, lovely!!



Pasteller + emalje = Perfekt!

Nydelig lysegul farge! Den hadde passet perfekt inn på den lille hytta vår;)



...mens gamle slagere hadde trillet ut fra denne skjønnheten:)

The one and only; nydelige Leila!



De nydelige muffinnssettene har hun også, vi har fått to slike av tante Anette som har kjøpt dem i USA. Våre utgaver kan du se HER og HER!




Alle produktene finnes i nettbutikken hennes, og bildene er også lånt derfra.
 Synd man ikke bor i Sverige...;)


Jeg var visst litt kjapp med å skrive at Constanse sover gjennom natta... Nå er klokka halv ett (natt til tirsdag), og ei blid lita frøken slapper av på pappaens fang... Håper hun innser at det er sovetid snart;)





god tirsdag!


7 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Det er utrolig mange flotte svenske blogger, som inspirerer veldig :) Den nettbutikken skal jeg titte inn i, likte godt pastellene :)
Ha en god natt!

Franske drømmer sa...

Åh, så bra!

Vi var i USA i januar/februar, og jeg lette overalt (!!) etter sånn cupcakespynt som dere har hatt i bursdager, som Tante kjøpte i USA,
men jeg hadde ikke napp noen steder.
Kanskje jeg er heldig nå? ;)

Klem!

Blåbærtua sa...

Så nydelige pasteller,herligt:)
Ha ein fin dag!

mammaKine sa...

Supersøte pasteller! God tirsdag, klem!

KinesKlode sa...

Aj, den nettbutikken må besøkes! Så koselige ting...
Hvis du vil ha litt hytteinspirasjon, så titt innom bloggen min etterhvert... Har lagt ut litt, men det kommer mer fra hytta etter påske.
Kanskje du kan få et lite tips eller to til deres egen hytte?

Stor klem

Frk.Fryd sa...

Her var det jammen mye fint :))

Fiddeli vitt å pastell sa...

Å jag älskar pasteller :)
Å så fint hem du har :)
Fniss, min man sa när en gång när jag suttit vid Norska bloggar, att jag pratade Norska, jag kom liksom inte på dom Svenska orden...fniss :)
Kika gärna in på min blogg Fiddeli vitt å pastell, just nu tävlar jag ut en jättevacker lampa :)
Kram Fiddeli