mandag 5. mars 2012

Mandagskjøkken


Vel, det ser ihvertfall slik ut denne mandagen;)



Jeg er så utrolig glad vi fikk kjøkkenet lakkert og malte møblene tidligere i år. Det ble virkelig et nytt kjøkken! Spiseplassen fungerer mye bedre nå, slagbenken rommer mye og mange!




Den mørkerøde tripp trapp-stolen til Augusta skulle vært malt, men jeg har ikke fått ut fingeren enda. Ser for meg at det er en veldig kjedelig jobb:)




Ikeastolen til Constanse er i bilen, vi er nemlig på vei til mormor/oldemor for å spise formiddagsmat! Tror vi skal svippe innom en blomsterbutikk også, for her er det glissent på bordene!





ha en fiiiiiin mandag!


23 kommentarer:

Talentina sa...

så koselig!

Janne sa...

Nydelig kjøkken :)

salige lavendel sa...

Koselig og lys stemning. Likte den benken din også!Ha en koselig mandag selv =)

ESpeCiaLmente GaSPaS sa...

Lovelly :)

Beate sa...

Så fint kjøkken dere har:) Og så utrolig fin blogg du har:) Jeg er inne å ser hver eneste dag, gleder meg over hvert eneste nye innlegg;)(Jeg er desverre ikke så god på å kommentere:()Du er helt sikkert en kjempe flink mamma og kone;) Jeg bruker mange av de ideene jeg finner her:) du er en bra forbilde:) Ha en fin dag:)

Marits Hverdagsgleder sa...

Et m e g e t ryddig og koselig mandagskjøkken :) Likte godt lampen din

Hverdagsglimt sa...

Nydelig kjøkken silje:)
Og kjempekoslig med den gamle slagbenken:) Du har et varmt og vakkert hjem:)
Ha en strålende mandag.
klem Linda:)

Anonym sa...

Superkoselig kjøkken! Som så mange andre gir du også meg inspirasjon!;-)

Gøril sa...

Veldig koslig kjøkken du har! Elsker virkelig den slagbenken. Jeg har også en på kjøkkenet, men den er langt i fra så fin som din!
Et lite tips i forhold til maling av tripp trapp stolen er at du tar fra hverandre hele stolen. Da får du enkle deler å male! Jeg har en gammel tripp trapp stol fra barnehagen som må pusses og males til sommeren! Lurer på om jeg skal velge en annen farge enn hvit denne gangen!
Ha en fin dag!

Lina sa...

Elskar kjøkkenet ditt! :) Lyst og klassisk. Du er så flink å skapa stemning med blomar ♥

klem Lina

Sweet Chili . sa...

Du har det koseligste kjøkkenet jeg vet om Silje:) Og det ble virkelig stor forandring etter dere malte det! :)

Ønsker deg en fin ettermiddag!

Klem fra Pernille

Gitte sa...

Lykke for et vakkert kjøkken!
Nydelig med den vekta i kjøkkenvinduet :)

Klem Gitte

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

kjøkkenet ble kjempe fint etter den lille oppussingen deres. Forstår at du er fornøyd!
Ha en fin uke
klem

Fru Andersen sa...

Utrolig koselig hos dere! På jakt etter slagbenk jeg også, greit med benk istedet for stoler, rommer flere;-)

God kveld videre til deg og dine skjønne!

Villaveien nr 1 sa...

Jeg har fulgt med bloggen din en stund, og du har det såå koselig. Alltid nydelige blomster rundt deg. Det synes jeg er koselig. Jeg har nettop begynt å blogge. Håper jeg kommer inn i det etterhvert. Mye å sette seg inn i.

Ha en fin mandag du og:)

Margareth i Villaveien 1

HBS sa...

Superkoselig!
Og selv om det ikke er pent å være misunnelig så er jeg litt det på den flotte slagbenken din! ;)
Hadde jeg kunnet velge igjen ville jeg også hatt plass på kjøkkent til bord med en sånn slagbenk ;)
Kos deg!
Klem

FruLykkelig sa...

For et koselig kjøkken dere har altså!

Silje Marita sa...

Hei Silje!
Er inne å leser hos deg hver dag :) koselig og inspirerende :) som ei anna nevnte i en kommentar her, ja, ta tripptrappen helt fra hverandre, da er det ingen sak og kjapt å male :) :) har selv gjort det med en jeg fikk tak i på Finn for 200 kr. Nå er den som ny! :) tok den fra hverandre, mattet lakken ned med sandpapir og Black and Decker pussemaskin, grunnet deretter, for så to strøk Bengalack helblank. :) supert resultat! Bengalacken får du i alle farger, glansgrad 90 da vel og merke ;) nå har lillegutt hvit og knallturkis tripptrapp, og er meget fornøyd :) nå har jeg kjøpt enda en på bruktbutikk til 250 kr, og akkurat nå svingte mannen inn i gårdsplassen etter å ha hentet en som jeg fant på Gies Bort på Finn :) så nå blir det en på storesøstera rundt spisestubordet også, og en ved pulten på rommet ;) gleder med til maleprosjekter nå som våren og sommeren snart kommer! Kom igjen du også! Gleder meg til å se resultatet :)

Kristine sa...

Ryddig og koselig som alltid på ditt kjøkken! Det ble virkelig bra etter at dere malte det.
Har selv 2 tripp trapper som ikke helt passer inn. Lurer på om de kan sprayes på et billakkeringsverkted?

Anonym sa...

Hei. Er innom bloggen din hver dag.Du har en fantastisk fin blogg,alltid så koselig og "titte" innom deg:-) Blir glad av og lese innleggene dine og se på bildene du legger ut. Du har ett hjem som oser av varme<3 Klem Elisabeth

littlemisssunshine sa...

Skjønne bilder av ditt koselige kjøkken! Sånn skulle jeg også gjerne hatt det. *Drømme*

Ha ei fin uke!

Heidi:)

Anette sa...

Så ryddig du har det-og fint også!Sikkert koslig å gå bort på besøk til mormor/oldemor. Kunne ønske vi hadde noen av dem :(

Therese sa...

Så koselig kjøkken dere har :-) Vi har også ett par tripp-trapp-stoler i diverse farger som burde vært malt. Litt usikker på den ene da den er fra min kjære var liten. Den er mørkebrun, og slitt, så det er jo egentlig bare litt koselig.
klem