lørdag 31. mars 2012

Litt mer påske


Sakte men sikkert blir det påske i vårt hus. Som sagt har jeg to ivrige medhjelpere i år (og en tredje som gjerne river ned...;)) og de har fått pynte på sin måte. Påskeriset har de både plukket og pyntet selv. Det lille telysglasset med fuglen på er håndmalt og ble med hjem fra Danmarksturen.






Som sikkert mange andre har vi vært med på Earth Hour i kveld, og nå gleder jeg meg til å se Mesternes Mester og en god film på opptak. Vi har allerede gjort et solid innhogg i godteskålen, lørdagskveld er deilige greier!





ha en fin kveld!


4 kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Hei :)
Håper du får en fin påske ♥
Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
Klem Anette

Fam.Gab sa...

jeg eier jo nesten ikke påskepynt, men skjønner nå at det må jeg gjøre noe med - masse inspirasjon her !
ha en flott påske!
Kommer snart tilbake!
=)

Nicoline sa...

God morgen!
Så flott pyntet da! Har også to her i huset som gjerne vil være med å pynte og hjelpe til!
Ha en fin påske, og gleder meg til å se bilder av hytta!
Klem Nicco

TanitaSidar sa...

Hei, må bare titte inn og si at jeg kom over bloggen din for en ukes tid siden, og nå er jeg rett og slett hektet! Det er en fantastisk fin blogg du har, flotte bilder og herlig inspirasjon.