lørdag 3. mars 2012

Inspirasjon


Jeg har begynt å drømme om oppussingen av hytta vår igjen. For ev nye lesere så skal vi til å pusse opp en bitteliten hytte etter farmoren og farfaren min! Den kan aldri se ut som noe på disse bildene, men inspirasjon er kjekt å ha:) Hytta er ganske mørk og dyster nå, og for å få mest mulig lys blir både vegger og tak hvite. I stua er det tre (!) forskjellige typer panel, og i taket skal vi legge ny panel. På gulvene er det både teppe og laminat, og vi er litt usikre på hva vi skal velge der. Bilder av hytta innvendig kommer når vi har fått ryddet ut rotet!



I tillegg til hvitt vil jeg gjerne ha pasteller! Dus grønt, lyseblått og kanskje litt rosa? Eller lys gult! Det står et hjørneskap i hytta nå, som jeg skal male lysgrønt. Og et koselig spisemøblement, det tror jeg skal bli hvitt. Lysrosa pelargonier i vinduene blir det ihvertfall!





Koselig med blått på kjøkkenet!






Pappa har byttet kjøkkeninnredningen på hytta for en stund tilbake, og skapstammene så ganske bra ut. Med nye fronter fra ikea blir det som et nytt kjøkken!




Når snøen har smelta skal vi gå i gang på hytta, oppdateringer kommer selvfølgelig!




ha en koselig kveld!




bildene er lånt fra skonahem.se

14 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige og inspirerende bilder :) Liker så godt denne stilen selv.

Ha en fin helg videre :)

beste hilsen
Kristi

Lina sa...

Så mykje deilig inspirasjon! :D Eg ser for meg at dette blir ei utruleg koseleg lita hytte, etter at ho har blitt "Silje-fisert" ;) hihi :)

ps: elskar headeren no! Nydeleg ♥

Lina

Anonym sa...

Å guri som jeg gleder meg til å følge oppussingen! Min svigermor har en på samme størrelse som jeg håper vi kan overta etter hvert. Har allerede innredet inni hodet mitt! Hvitt - lyseblått - rødt! Og Green Gate! Tror det kan bli bra.
3010 - R90B, Pilasterblå, den er bare nyyydelig. Lykke til og god lørdagskveld ønsker Berit

ennahs lille hjørne sa...

Blir spennende å se hvordan dere tryller frem en koselig liten hytte :)

Ønsker dere en fin helg.

Siri sa...

Wow, mange flotte inspirasjonsbilder her!! Ønsker deg en fortsatt god helg. Klem Siri

Beppe sa...

Så spennende med hytteoppussing, og veldig gøy å se resultatene :) Vi pusset opp for et par år siden, og det var utrolig å se forandringen etter at gulver og tak ble malt hvite! Lykke til, og gøy å se resultater etterhvert :)

mor sa...

så mange fine bilder og masse inspirasjon! Til sommeren skal vi igang med å byggge på hytta vi tok over i fjor,og jeg har noen planer oppe i hodet mitt som det skal bli spennende å prøve ut:)nå er den liten og mørk og jeg gleder meg til å få litt mere praktiske løsninger og lyse overflater. Gleder meg til å følge innleggene dine fremover.

Aurora Josefine sa...

Det kommer sikkert til å bli kjempe fint! Det er det som er så fint å arve.

Anonym sa...

Jeg er kjempe spent på å se hytta uten noe....men når dere starter med renovering..
Lykke til.

Lene i Annekset sa...

Gleder meg til å se hvordan hytta deres blir når dere er ferdig med å ordne den! Nydelige inspirasjonsbilder over her! God søndag til deg! Ps takk for tipset om å kjøre en 90 graders vask innimellom.

Fruehuset sa...

Nyyydelig bilder du viser:)
Det hadde vore kjekt å hatt ei hytte som såg slik ut ja!

God kveld til deg også

Anonym sa...

Herlige bilder med mange flotte tips :o) Masse lykke til med opp pussingen av hytta.Blir moro å se ja :o)

Hilsen Solveig

Sandoren og Blåsten sa...

Blir spennende å følge med på hytteprosjektet fremover! Har selv to eldre hytter som det stadig er noen prosjekter på. Kan jo starte en hytteblogg du nå!

Hilsen GRy K

sbobet sa...

thanks ysboou for arsbochive