onsdag 7. mars 2012

Innedag!


Dette bildet ble tatt en deilig dag i februar! Og jeg pleier ikke pynte sååå tidlig til vår, men siden vi skulle få så fint besøk syntes jeg det var på tide å ta vekk lyng og julenissen som sto gjemt i et hjørne. Jeg er nemlig god til å sette ting frem, men ikke like flink til å få det vekk igjen;)


I dag sludder det sidelengs (heldigvis er det mer regn enn snø, foreløpig ihvertfall!) og ungene og jeg koser oss inne. Vi fyrer i peisen og ser på film (de som kjenner meg godt kan nok gjette hva slags film;)) og det er faktisk deilig med slike dager også! Når våren kommer for alvor er vi knapt innendørs før til høsten igjen, da går det i ett fra morgen til kveld!


Bittelillesøster sover i vogna, og senere venter kontroll på helsestasjonen, da skal vi se hvor stor hun har blitt! Hun er flink til å vise oss det om dagen, SÅÅÅÅ stor:)





ha en fin onsdag alle som er innom her!


6 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Å så fin pynt på trappa !!
Her høljer det ned i dag, og ting som står ute og som ikke har litt tyngde i seg, flyr i luften eller velter på bakken... Har akkutar vært ute å satt på plass igjen bosspannet... Heldigvis var det tomt, uten hadde det sett fint ut i nabolaget, hi hi...

Herlig med innedag når været er dårlig :)
Blir spennende å se hvor stor den lille prinsessen er blitt i dag da :))
De vokser så alt for fort !

Ha en fin dag videre uten å blåse bort
Klem Heidi

Fjordheim sa...

Her snør det sidelengs. For det er mer snæ enn sludd, desverre. Men den forsvinner vel igjen i løpet av helga visst være som er meldt kommer.
Tror dere har sett på Bakkebygrenda. Den syns jeg er koselig og utrolig sjarmerende.
Ha en fortsatt god deg :)

Fru Andersen sa...

Fint utenfor hos dere, her er det mest rot, bøtter og spader og slikt...Men bare snøen forsvinner så skal jeg nok få ordnet litt utenfor;-)

Natta, sov godt!

Rosehagen sa...

Deilig med slike innedager også;)
Koselig pynt på trappa di.

Klem fra Ann-M.

Villaveien nr 1 sa...

En fin alder bittelillesøster er i nå. Hun er så søt. Og så stolt over å vise alt hun kan. :)

Koselig med innedager. Og nydelig på trappa.

Margareth i Villaveien 1

Emmas hvite borg sa...

Deilig med inne-kosedag når det er dårlig vær!
Håper det er fint i dag da ;)
Ønsker deg en herlig torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette