lørdag 17. mars 2012

God helg!




Ha en riktig god helg alle sammen!




17 kommentarer:

Gotteriogsann sa...

En riktig så god helg til deg og din familie også.

Klem fra Heidi

Kine sa...

God helg til deg og dine også Silje :)

Merethe sa...

God helg bestiss! <3

Vi skal til Drammen i dag, jeg skal ha med Frida og Mina i jentebursdag, og de andre skal suse litt trundt i Drammen. Etter det tar vi dagen som den kommer!

Love u! Klem

Actual Exams sa...

Good weekend with these beautiful flowers.

Renate :) sa...

Ha en fin helg:)

monica sa...

God helg til deg og dine!
Og nok en gang - tusen takk for en herlig blogg : )

Monica

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

God helg Silje! :)

Den Grønne Baljen sa...

Nydelige blomster til helgen... god helg =))

kerstin

Hjem og Glede sa...

Ha en vidunderlig helg :)
Herlige tulipaner.

Beste hilsen camilla.

Hverdagsglimt sa...

Riktig god helg til deg også Silje:)
Det var noen nydelige blomster du hadde.Ja blomster blir man glad av:)Jeg er så heldig at mannen kommer med fredagsblomster til meg hver fredag;han er flink til å variere også..;)Må bare tilføye at jeg blir så glad over alle dine blogginnlegg.De er så varierte, oser av varme,og du har alltid så fin vinkling på dem. Blir i kjempegodt humør av å være her "inne"..og jeg er her nesten hver dag:)Takk for at du deler så masse
innspirasjon og hverdagsgleder her på bloggen din:)
Klem Linda:)

Villaveien nr 1 sa...

God helg til deg og dine i det koselige huset ditt.

Håper dere får en fin helg. :)

Klem fra Margareth i Bergen

Vitaboet sa...

God helg Silje.

Er sikker på dere koser dere sammen, og nyter helga på best mulig måte..

Masse klemmer.

Camilla

Marie sa...

Riktig god helg :)

Nydelige blomster som alltid :)

Derfor verdt å spørre.. ;)

Har du ett forslag til blomster som ville pyntet opp på bordet i dåp for jente?

Gått helt i stå her. Prøver å unngå bare rosa.. selv om sånn belle el i sart rosa er veldig fint og. Tenker litt mer friske/spreke farger, som fucsia da jeg er så klar for vår :)
Så langt så lurer jeg på om man skulle valgt tulipaner, kanskje blandet med noe annet? Men kirsbærtre blomster er også søtt..

Har du eller noen av dere andre ideer jeg kan bruke?

Forslag taes i mot med takk :))

Underberget sa...

Å, det er så flott med friske blomster inne:-) En riktig god helg til deg også!

Livy sa...

Riktig god helg til deg og dine kjære Silje!

Klem fra Livy

Mari sa...

God helg Silje:)

Lalique sa...

hellooo there
blog visit from Turkey
lovely site


http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be