fredag 23. mars 2012

Egg både her og der!


Herlige fredag!


Endelig er ukas beste dag her igjen! Sola skinner, ungene er glade og en hel helg ligger foran oss! Nå må vi ut å handle inn god mat til helgen, nye roser kjøpte jeg i går!


Jeg har visst "glemt" at jeg har en hel eske med påskepynt liggende på loftet sånn som jeg handler inn påskeegg i år. Men det er jo så mye fint! Også kan jeg jo skylde på denne hytta også;) De over fant jeg på Kid, de er uknuselige og det er kjekt med tre små troll i hus.



Men årets aller fineste er fra Maileg, jeg har kjøpt mine hos lille martine. Jeg elser fargene på dem, og gleder meg til å fylle dem med søtsaker!




ha en herlig fredag!


6 kommentarer:

Ida - Villa VR sa...

Nydelige egg, jeg har også noen fra Maileg :)Gleder meg til å ta de frem.

Ha ei super helg sammen med familien Silje!

Er innom bloggen din hver dag :)

Ønsker gjerne innlegg om huset deres, byggeperiode osv... vi skal bygge selv snart :)

klem fra Ida

inredningsvis.se sa...

SÅÅÅ fina bilder:) jag gillar verkligen din blogg...bra inspiration.
Jag önskar en skön helg med vårsol.

LOVE Maria på inredningsvis.se
Sverige

MittLilleHjerte sa...

Hei Silje:)
Nydelig egg fra maileg. Love it!! Jeg har også noen derfra og gleder meg veldig til å ta de frem:-)
God helg!
Klem fra Janne

Anonym sa...

Hei Silje. Jeg må bare si at du har en så fin blogg! Jeg er innom her nesten hver dag. Ønsker deg og dine en god helg! Hilsen fra Marte :)

magdalenia sa...

I'm absolutely in love with these eggs!
Regards from Poland:)

Anonym sa...

Nydelig, som alltid!
God helg tl deg og dine, klem fra Maiken.