fredag 30. mars 2012

Dus grønne puter



I dag har vi jobbet på hytta nesten hele dagen, men jeg rakk jammen å shoppe litt også;) Jentene og jeg tok oss en bytur i ettermiddag, og besøkte bestemor på jobb! Svigermor jobber på noa noa, og jeg kjøpte to nydelige puter i en dus grønn farge hos henne. Jeg skulle gjerne kjøpt ihvertfall halvparten av klærne der også, men jeg har jo dessverre ikke vunnet i lotto...;) Jeg ender som regel opp med å handle til huset (eller ungene!) i stedet for meg selv. Putene er 60x60 og veldig myke, og noen har sikkert allerede gjettet hvor de skal være;)



Disse to lysestakene fikk jeg av snille svigermor. De skal være på samme sted som putene;)


Nå blir det beina høyt og fredagskooooos. Huset skulle vært både ryddet og vasket, det må lide for både hage- og hyttearbeid om dagen. Men det får bli i morgen tror jeg!





ha en fin fredagskveld!

5 kommentarer:

Hilde Pernille sa...

Aldeles nydelige puter :)) Jeg er på putejakt til stua. Har ikke helt bestemt meg for hvilken farge jeg skal gå for enda. Men skal helt klart ha farger nå :) Ha en super fredagskveld.
-Hilde-

hjertero.com sa...

Å, jeg er såååå spent på hytta deres nå altså!! :) Gleder meg masse ti å se bilder snart! :)

Her har jeg fått gravd litt i hagen idag! Rosene ble beskjært... Tror det ble greit ;) -Og så har jeg jammen fått snekret to "kjøkkenhager"! Herlig! Har laget to bed på 1x1.5 meter, så nå skal det dyrkes! :) Yey!

Gooood fredagskveld og nyt litt sofakos og la rot være rot!

God klem til deg :)

irene sa...

Kjempe fine!
Både putene og lysestakene!!
Kos deg!
Klem Irene

Rosehagen sa...

Kos deg i hagen og nyt godværet.
God påske
Klem fra Ann-M.

Tonje Merethe sa...

Så nydelige puter og lysestaker. Ante ikke at de hadde slikt på noa noa.
Ha en flott helg og god påske!
Klem fra Tonje Merethe