lørdag 24. mars 2012

Det er ingen tvil...




DET ER VÅÅÅÅÅÅÅR!!



ha en herlig lørdag!

17 kommentarer:

Hespe sa...

Nydelig - nyt dagen!

MittLilleHjerte sa...

Hei Silje;-)

Så herlig da:-)
Vi i trøndelag holder på å regne bort! Får heller satse på paraplydrinker og noen kule svømmeføtter istedet;-P
Riktig god helg!
Klem fra Janne

Titt-inn! sa...

Så nydelige, hvitveis er noe av det vakreste jeg vet. Det er nok en stund til vi får se hvitveis her hos oss i Oppdal, men jeg vet at den står i knopp under snøen og venter på solstålene, så da skal jeg også klare å vente. :-) Takk for koselige vårbilder!

stallnilsen sa...

Så hærlig, heldige ¨dere, her sner det nu, men den smeøter nok fort, for d e + gr , :)

Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Oj,kvitveis og blåveis allereide♥Forstår at våren har komt til deg:)SKJØNT!!!!
Nydeleg bukett og bilder.Til å verte glad av♥

Klem frå Mette.

Anonym sa...

I alle dager!!!
Hvitveisen er min favorittblomst, og bruker å blomstre til min bursdag, som er tidlig i mai...
Men det er her i Trøndelag da, mye tidligere hos dere, ser jeg.
Her regner sideveis og er 7 grader, kjenner jeg er litt misunnelig på dere som har vår.
Kos dere med sol og vår!

Whitebite sa...

Snart april,og da er det vår;))
Herlig!

Hild Frøya sa...

Helt herlig. her har det vært 20 grader idag, og imorra er det sommertid..

Kremaktig sa...

Har du sett, så nydelig!!
Ønsker deg en veldig god helg :)
Klem

Kremaktig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanne Mette sa...

Nei nå er det ingen tvil! Vakker bukett! Ha en finfin lørdagskveld Silje.
God klem

Spirea sa...

Ja, det er vår og det bare så herlig! Og hvitveis er faktisk det jeg forbinder aller mest med vår, elsker dem, de pynter opp det meste! :) Nydelige bilder. Ønsker deg en flott helg! :)

Petrine sa...

Jepp - det er definitivt vår ♥

irene sa...

Nej, absolut ingen tvil!!
Bara helt underbart!!
Kram Irene

Lisbeth T. Hansen sa...

Jeg savner sadan skov anemoner, deer desvarre ikke her i Californien...
Knus, Lisbeth.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Wow,har du funnet hvitveis?! Åh så fine, her er det nok for tidlig for den slags skjønnheter, snøklokkene er så vidt kommet opp av jorden. Ønsker deg en fin søndag, Silje.
Klem

Aurora Josefine sa...

Så fin header! Jeg lurte på hvordan du har laget den, med den rosa rammen rundt? Synes den er vedlig søt. Ha en fin helg.