fredag 9. mars 2012

Deilig strikk...


...til kjølige vårdager!

Jeg er så heldig å ha en svigermor som er kjempeflink med hendene sine, hun har strikket siden hun var fem år! Stadig vekk kommer hun med nydelige strikkeplagg til våre små, den siste tiden har hun strikket en nydelig heldress til minstemor...




...matchende gensere til jentene, i herlige vårfarger...



...og en lekker strikkejakke til Constanse, jeg elsker rosafargen! Våren og høsten er de beste tidene å bruke strikket tøy synes jeg, og gleder meg til å kle på ungene de fine plaggene!



Ferdinand har også fått genser, i tøffe farger:)



Så er helga her igjen, og jeg håper den kommer til å inneholde både avslapning og litt fornuftig jobbing! Og god mat og kos med familien.



ha en flott fredag!




Og apropos barneklær, feirer annonsøren min søte små halvtårs-bursdag, og gir alle kunder -20% på vårens nyheter!


15 kommentarer:

KinesKlode sa...

Så skjønne farger! Litt misunnelig på de jentefargene altså ;) Her har guttene akkurat fått seg hjemmestrikka mariusgemsere! Elsker det nostalgiske ved dem! Minner meg skikkelig om barndommen... :) God helg til deg og dine! Klem Kine

FruLykkelig sa...

Wow så mange fine strikkeplagg! Ble inspirert til å strikke i vårfarger nå :)

Anette sa...

Så heldig du og barna dine er som har så snill bestemor!-gull verdt! Flotte plagg!

Mona sa...

Så flotte strikkede klær!
Flink og snill svigermor du har!

Hender det kommer litt strikk fra svigermor her også, og da er det kjempestas!

Ha en fin helg :-)
Klem Mona

Kort og Søm sa...

Så mange fine strikkeplagg!!

God helg :O)

Hilde sa...

Helig strikk !
Heldige små :-)

Riktig god helg Silje.
Klem fra Hilde

Gøril sa...

Så heldig du er. Nydlige alle disse plaggene, men min absolutte favoritt er den herlige jakka til Constanse. Om man bare hadde hatt en liten jente... Tviler på at den lille gutten min ønsker seg en sånn;-)

God helg

marianfo sa...

Hei :-) Kjempefine plagg hun har strikket. Strikker også litt. Vet du hvilket garn hun har strikket den rosa genseren til Constanse i ??

Digger bloggen din. Kjempekoselig !!

Mvh Marianne

Tone sa...

Vakre strikkeklær - og så deilig det er å få klær som varmer og noe som ikke alle andre har :) Vi er også kjempeheldige, min mamma strikker mye fint til liten og stor! :) Augusta har faktisk en lik strikkekjole som min Oda, artig å se! :)

God helg! Klem fra Tone :)

Skrammelfrua sa...

Herlige strikkeklær;) Den rosa jakken var heilt nydeleg. Kjekt med svigermødre med slike hobbyar. Eg og har ei slik;)

God helg

Hverdagsglimt sa...

Snill svigermor du har som strikker så fine plagg til ongene:)og i nydelige farger. God helg til deg og dine:)
klem Linda:)

Hanne Mette sa...

Så heldig du er som har en svigermor som strikker. Nydelige farger og mønster så nå blir ungene dine fine til våren. :)
Klem fra hanne Mette

Anonym sa...

Hei.
Du er heldige som har en så snill svigermor.Kjempe nydelige plagg.
Flott familie du har.Nå gleder jeg meg bare til vår hos deg og hytte prosjektet.God lørdags kveld.

Sofie med S sa...

Nydelige stikkeplagg! Heldig som har en driftig svigermor:)

Marie sa...

Takk for oppskrift på havrekjeks, jeg og ungene skal riktig kose oss og bake imorgen. Koselig side du har laget, jeg kommer nok inoom flere ganger.
Mvh. Marie
www.heavensentblessings.no