tirsdag 27. mars 2012

Bursdagstid!


April er bursdagstid hos oss! Om knappe to uker har vi en ettåring i hus (hvor har tiden blitt av??) og like etter en seksåring og snart skolegutt. Jeg har begynt å planlegge bursdagene, vi kommer til å ha felles familiebursdager og egen barnebursdag for Ferdinand.



Kjempesøte servietter fant jeg i en matbutikk i Danmark, til 10 kr pakken! Ferdinand ønsker seg et tema som er litt vrient synes jeg, men vi finner nok ut av det:) Han gleder seg stort til bursdag.



Muffinsformer kjøper jeg når jeg kommer over noen fine. Kjekt å ha på lager!



Og det verste er at bursdager er like stas for mammaen som for ungene;)




ha en fin dag alle sammen!


12 kommentarer:

Rosehagen sa...

God formiddag;)
Så bra at vi er flere som setter stor pris på barnas og andre familiemedlemmers bursdager;)
Det er jo så gøy å ordne;)

Kos deg masse;)

Klem fra Ann-M.

heimleg sa...

Eg også berre elskar bursdagane til borna! :-) Planleggjinga, detaljane, temaet - alt! Har allereie planlagd ferdig sonens bursdag som er i juni... Skulle så gjerne berre ha satt i gong, snart, hehe! :-) Eg kunne sjølvsagt aldri, aldri i verda ha "kjøpt" meg bort frå det heile til leikeland som enkelte foreldre argumenterer med,sjølvom eg forstår dei dersom dei ikkje har denne "bursdagsinteressa", men slik er me heldigvis forskjellige alle! :-)

englemor sa...

Bursdag er gøy.
Jeg å er en muffins-form-samler ;-)
Å i Danmark har de så mye gøy
av både det en å det andre ;-)
Kos deg med forberedelsene :-)))

Klem fra Hilde

I de dype skoger sa...

Ja, her er også april bursdagstid. Alle fire har i april faktisk, så her får ungene hver sin bursdag med venner, så en felles bursdag med familie og faddere og hvis vi gidder enda en feiring blir det en liten en med foreldre for mannen og meg :) Det blir rart når tredjemann kommer i august og får en egen bursdag helt for seg selv :) Men koselig det også!

Her skal det feires med sjørøver - og Barbiebursdag. Det er så moro å lage i stand og ikke minst tråle nettet etter idèer og tanker på hvordan man skal gjøre det. Når man får masse skryt etterpå er det vel verdt all tiden man bruker!!

Gratulerer med aprilbarnene :) Mener å huske at Constanse har bursdag på samme dag som Victoria :) Gleder meg til å se bilder!

Ha en fin dag!

Klem

hjertero.com sa...

De muffinsformene og serviettene er nesten like søte som deg! -Men bare nesten da... hihi!

Ha en strålende dag i strålende sol!

Klem klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Veldig koselig da. Serviettene og muffinsformene var sååå søte. Blir kjekt å se bilder fra de store dagene, når den tid kommer!

Fjordheim sa...

Det er jo bra at du koser deg med å ordne til bursdager. Visst ikke ahdde det jo bare blitt et ork.
Koselige servietter og muffinsformer. Det er slike ting jeg også bare må kjøpe når ejg finner noe fint.
Ha en herlig vårtirsdag :)

Frk.Fryd sa...

Blir spennende å se dine fortryllende flotte bord!

Anonym sa...

Du er så flink til å planlegge å stelle i stand! Husker du hvor du kjøpte De lappene på brusen du hadde på a Sin bursdag? :)

silje-sin sa...

Hei anonym:) Takk for fine ord! Lappene klipte jeg selv, av ark fra Tilda design er det vel! Alle slags scrapbookingark kan brukes:) Hilsen Silje.

Sulvis sa...

Hei! Jeg må bare innom og avsløre at jeg har nevnt deg i bloggen min i dag. :)

Hilsen Sulvis.

Linda sa...

Blir alltid i godt humør av å titte innom bloggen din! :)