onsdag 29. februar 2012

Vinner!


Vinneren av Familiesirkus (jeg bruker random.org, men får dessverre ikke til å kopiere resultatet som noen har etterlyst før) er nr. 159: Camilla med bloggen Milla med to jenter. Gratulerer så masse!


Og tusen takk til alle dere som var med i trekningen, og nok en gang, takk for UTROLIG mange flotte ord! Jeg blir så glad og takknemmelig!


Om noen ønsker å kjøpe boka kan man gå inn på familiesirkus.no eller sende kodeord Familesirkus Navn og Adresse og Antall til 1963, så får man boken portofritt hjem i posten med en faktura på 249,-





Jeg har fått noen ønsker og spørsmål:

- Rommet til Constanse er dessverre fortsatt på stedet hvil, men jeg håper å sette i gang i morgen. Først må det tømmes... Oppdatering kommer!

- Jeg kan godt skrive ned størrelse på rommene i huset, er kjempefint å få tips om hva dere vil lese:)

- Middagsplanen kommer om ikke lenge, vi er i gang med første uke nå, and so far so good:)


Håper jeg husket alt da;)




ha en fin kveld!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig flott blogg Silje:)
Hvis du skal lage ukesmenyer anbefaler jeg deg å gå inn på trinesmatblogg.no. Hun skriver flotte ukesmenyer. Et annet tips: skriv menyene på pappkort, og etterhvert som du får en del kan du bare velge et annet kort fra bunken:)

Anonym sa...

Hei
Jeg prøver en gang til, jeg - for jeg har sååå lyst på sånne duker som du har :- )

Hvor har du kjøpt dukene som du har liggende under hortensiaen på bildet?
NYYYDELIG, Silje!

Takk også for ein kjempefin blogg - blir så glad av å lese innleggene dine!

Varm klem fra Twinsmum...

silje-sin sa...

Hei Twinsmum!

Tusen takk for koselig hilsen! Det er lenge siden jeg kjøpte duken, men mener den er fra Hansen&Dysvik!
Håper du finner den!

Ha en herlig dag!

Hilsen Silje.

Anonym sa...

Tusen takk for det - da går turen innom Hansen&Dysvik allerede i dag. ... :- )

- og så håper jeg på litt vår-flaks! :- )

Strålende dag til deg også...

Hilsen Twinsmum

Aurora Josefine sa...

Så du hadde fått ny header! Følger bloggen din hver dag ;)