søndag 26. februar 2012

Vinn: Familiesirkus!


For ikke lenge siden skrev jeg et innlegg om at ungene og jeg hadde laget kitt! Det var stor stas, og stor suksess!

Like etterpå fikk jeg en mail fra forfatterne av boka oppskriften står i, familien Sølvberg. De lurte på om jeg vil dele ut boka FAMILIESIRKUS -52 fabelaktige ting å gjøre sammen! på bloggen min, og det ville jeg jo gjerne!

Boka inneholder "tastaturløse aktiviteter for hele familien", som er enkle og ikke krever store forberedelser. Jeg var så heldig å få et eksemplar selv også, og ser at jeg tenker mye likt som forfatterne:)



Hva med å lage konfettiegg, eller hjemmelaget sukkerspinn?



Morsomt å lage sin egen drage, eller hjemmelaget marshmallows!



Å perle flagg høres morsomt ut, så det skal vi prøve snart!


Vil du være med i trekningen av boka, må du skrive en kommentar under dette innlegget! Trekningen er 29.februar kl. 21!


Besøk gjerne hjemmesiden FAMILIESIRKUS.





god kveld!


226 kommentarer:

1 – 200 av 226   Nyere›   Nyest»
Vitaboet sa...

Hei Silje.

Er gjerne med her jeg. Har ikke noen egne barn enda...men to nydelige små søskenbarn som jeg elsker over alt, og som jeg elsker å finne på ting med:). Så dette hadde kommet godt med:).

Klem Camilla

Karina sa...

Ja, denne ville nok passet oss! Mulig jeg rett og slett må kjøpe denne (om vi ikke vinner da) :)

Klem Karina

Hjemme hos meg sa...

Jeg blir gjerne med :)

Klem :)

Dronninghuset sa...

HEI,
MORSOMT, MELDER MEG PÅ. SÅ FLOTT BOK!
BLIR SNART BESTEMOR OG SÅ HAR JEG MANGE GAMMELTANTE-BARN...
ALLTIDS BRUK FOR EN SLIK SUPER IDEBOK!
KLEM TOVE

Anonym sa...

Hei! Denne blir jeg gjerne med på. Har tre jenter selv, og jobber i barnehage, så denne boka hadde passet supert for meg:) Greit med noen tips til aktiviteter som frister barna bort fra både TV og pc.
Ha en fin kveld!
Siv

Fra huset i svingen sa...

Den boka så helt fantastisk ut!!!
Jeg er med :)

Klem Karianne

Annfrid sa...

Den vil jeg gjerne ha, både til hjemmebruk og jobb:-)

Ønsker deg en fin ny uke.

Klem fra Annfrid

Whitebite sa...

Jeg er med!
Ser ut som en kjempefin bok!

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Vil gjerne være med, så ut som om det var veldig mange flotte forslag til aktiviteter. Noe vi med barn trenger, merker at det er mye kjekkere når det er noe nytt:-)

Ha en flott uke

Elisabeth sa...

Hei hei!

Jeg blir gjerne med. Flott bok!

Hilsen Elisabeth

Casa Nyheimen sa...

Så disse på god morgen norge her om dagen, og la boka inn til vurdering (kjøpe, ikke kjøpe)..men så er det blitt melk i brystene her igjen så er vel litt i ammetåka! :P
Og med bekkenløsning og to små gutter er det ikke så mye uteaktivitet som jeg (vi) skulle ønske..dessverre er mannen borte enda noen mnd før han kommer hjem og kan ta med guttene ut på litt mer fartsfylt enn hva jeg klarer så ;P

Audhild sa...

Jeg blir gjerne med å prøver lykken!
Så denne familien på GMN her en dag, mye spennende aktiviteter!

Marits Hverdagsgleder sa...

Ja dette vil jeg gjerne være med på. Så faktisk familien på God Morgen Norge for noen dager siden :) Da laget de bowling-kjegler av tomme brusflasker! Jeg er Mommo til 4 barnebarn; Noah 6, Casper 4, Tilde 2 og Ludvig 2 mnd. En Mommo har gooood tid, og ungene elsker å gjør ting sammen med meg. Hadde vært supert å ha boken, og få noen nye ideer :)
Klem Marit

Kine sa...

åhåhå DEN hadde passet bra til oss! <3 Krysser alle fingre og tær :)
god uke!

Mari Ann / the Folding Chair sa...

Å denne boka var kjempefin, og absolutt noe vi kunne trengt. Blir ofte litt vel mye tv i denne heimen :/ krysser fingrene!

Ønsker deg samtidig en flott ny uke :)

Kråkebarna sa...

Den boka virka kjempe bra.
Vil veldig gjerne vere med på trekninga:)

Marthe Hyni Kokkersvold sa...

Hei Silje!

Jeg vil gjerne være med i trekningen:) Så de på God
Morgen Norge her om dagen. Boken ser kjempe spennende ut:):)
Krysser fingrene:)

Klem
Marthe

Anonym sa...

For en flott gave! Er gjerne med, trenger ideer som kan erstatte tegneblyanter og maling:)

Ha en gla ny uke!

-Sirén-

Anonym sa...

Det så ut som ei gøyal bok :) Jeg er med :)
Klem fra Linn Merethe

Anonym sa...

Det ser ut som en flott bok :-)
Jeg blir veldig gjerne med i trekningen!
Har to fridager med ungene på 2 og 4 år hver uke, så er alltid moro om vi kan finne på noe nytt og spennende sammen.

*krysser fingre*

Klem fra Elin
elin.jensb@c2i.net

Anonym sa...

Den boken står høøøøøyt på ønskelisten!!! Klem fra henriette

Anonym sa...

Jeg har tre barn, digger å lage ting og trenger denne boka!!!!!
Anne

Henriette sa...

Artig bok!
Å flott blogg du har :)

SILJE sa...

Den hadde passet meg og lillegull mitt i blinken :) Vi krysser fingrene, og håper at den kanskje kan bli vår.

God kveld til dere

Klem Silje

FruLykkelig sa...

Jeg så faktisk på denne boken før i dag, leste om den på en blogg. Fikk lyst på den da og nå fikk jeg enda mer lyst på den, må ha! Håper jeg vinner :)

Tone sa...

Denne boka høres super ut, jeg prøver lykken! :-)
Klem fra Tone

Miriams små detaljer sa...

Så artig! Dette må jeg jo være med på. Liker bloggen din kjempegodt!

Herlig blanding sa...

Denne boka ønsker jeg meg! Tipper min lille prinsesse også hadde blitt glad!

Min stil sa...

Heisan du. Selvfølgelig ønsker jeg å være med på trekningen av denne flotte premien. Jeg har tre små barn, og boken hadde vært perfekt for oss. Krysser alt jeg har av fingrer og tær for at ikke bare jeg, men vi alle i familien har hellet med oss.
;) Susanne

Tonje sa...

Blir gjerne med i trekningen. Nå som permisjonen er over og barnehagejobbingen står for tur, hadde det passet supert med gode tips. Klem fra fisken(Tonje)

Merethe sa...

Denne boka så jo såå spennende ut :) Hadde vært super å ha, for noen ganger går man tom for ideer :)

hobbyvimsa sa...

Jeg blir gjerne med:)

Klem Linda:)

Anja sa...

Denne boka ser utrolig fin ut! Falt helt for den "hjemmelagde plastelinaen" da du skrev om den. Har kjøpt det vi manglet av ingredienser og skal lage dette denne uka. Kan nesten ikke vente med å lese resten av tipsene i boka. Krysser fingrene:)Ha en fin uke!

Anja (fruanja@gmail.com)

Gotteriogsann sa...

For en morsom bok. Jeg er på evig jakt etter ideer til ting jeg kan gjøre og lage med barna.
Jeg blir veldig gjerne med i trekningen.

Vennlig hilsen Heidi

Tonje Merethe sa...

Så nydelig bok. Den hadde passet perfekt hos oss. Om jeg ikke er så heldig at jeg vinner så må jeg nok kjøpe en slik flott bok. Ble veldig fristet av sukkerspinnsaken. Satt nemlig her om dagen og lurte på åssen jeg kunne lage noe slikt. Elsker sukkerspinn (ikke bra egentlig).

Ha en fin søndagskveld.
KLem fra Tonje Merethe

Lise sa...

En sånn skulle en hatt! :) Telle med meg ;)

Marthe sa...

Æ så forfatteran på god morgen norge. Veldig flink familie som har skreve bok. Hadde vært fint å fått ei sånn ei :)

Nydelig blogg førresten!

Caroline sa...

For en flott bok!!!
Jeg har 2 små jenter som elsker alt av aktiviteter,kjempekjekt med noen tips til hva vi kan lage sammen:)
Krysser fingrene på denne;)
Klem Caroline

Anonym sa...

Hei!! Dette vil jeg gjerne være med på!! Genialt med "finne-på-tips"!!

Hilsen Elisabeth K.H :O)

Sulvis sa...

Bok midt i blinken for oss. Jeg er med!

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

så kjekk bok!! eg er gjerne med på trekninga!:)
ha ei fin veke!
klem BK

ninakr sa...

Dette er en premie mitt i blinken for min lille familie på fire, -jeg er med på give away!

Anonym sa...

Hei Silje :)

Denne hadde passet oss. 5 åringen her elsker slike aktiviteter.
Krysser fingrene for at vi vinner :)

Mamma til to prinsesser.

Anita Kristin sa...

Såg ut som ei veldig flott bok. Kan godt tenke meg den, so eg er gjerne med. vi har laga kitt (eller plastalin) og det vart ein kjempe suksess.

Camilla- Casual living sa...

Den boka ser herlig ut. Tastaturløse aktiviterer er jammen ikke er dumt fokus.

-Camilla-

Merete U sa...

Hei Silje!
Dette ser ut til å være en bok helt etter mitt hjerte. Jeg har lagret kittoppskriften allerede; venter bare på en anledning til å prøve den sammen med mine jenter.

Håper jeg har lykken med meg :D
Hilsen Merete U

hjertero.com sa...

Klart jeg vil være med på giveaway!! Høres ut som en super bok! Man trenger alltid tips til aktiviteter man kan gjøre sammen :)

Klem klem

Torgunn sa...

Åh, den boka vil jeg ha!! :)

Torgunn Hansen
torgunnahansen@gmail.com

silje sa...

Det hadde vært noe for denne familien på 4 ja:-)Krysser fingrene jeg nå

liljeblomst sa...

ja ja ja jeg vil gjerne være med .ville passe supert for min overkreative datter.som elsker å klippe,lime,tegne og holde på dagen lang.ikke minst perle.vi har nå et utall hus liggende.skal tipse henne om flagg ideen .supert

Anita sa...

So kjekt,slik ei bok vil me gjerne ha :):)
Kryssar fingrar og tær!!!

Anita

Anonym sa...

Hei Silje.

Jeg har to små barn og denne boken så morsom ut.

Hilsen Linda.
(lindape_72@msn.com)

Over Regnbuen sa...

Denne boka passer meg og storebror perfekt :)
Jeg krysser fingrene!

Høstmamma sa...

Hei!
Dette så ut som en morsom bok. Vi lærere elsker slike idebøker;-)

Prøver lykken:-)

Augustsnuppe sa...

En sånn bok hadde vært flott å hatt. Så ett innslag med de på "God morgen Norge" og ble veldig inspirert. Krysser fingre og tær:)
Yvonne

Rosehagen sa...

Selvfølgelig blir jeg med på dette;)
Så moro å være kreativ sammens med små familiemedlemmer;)
En super gave spør du meg;)

Klem fra Ann-M.

Anonym sa...

Hei Silje �� er gjerne med på denne trekninga. Ungene, 3 søte små, diggerc gilde aktiviteter.
Hilsen Marie

KinesKlode sa...

Herlig å kunne gjøre ting sammen som er gøy både for barna og voksne!
Jeg blir mer enn gjerne med på trekningen! Hadde vært midt i blinken for gutta!

Klem Kine

Fru Andersen sa...

Prøver lykken, har hørt om boken og kunne tenke meg nye ideer til aktiviteter sammen med lillesøster og lillebror her i heimen;-)

God ny uke!

Lillian sa...

Det hørtes perfekt ut for meg.
Jeg må prøve meg på denne vinnersjansen. :)

Anonym sa...

Hiver meg med, fordette så artig ut :-) og så vil jeg si, nok en gang, duhar en nydelig blogg som gjør meg i godt humør!
Klem, Maiken.

Hilde sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen.
Hilde

Hilde sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen:)
Hilde

Myntebo sa...

Jeg er stadig på utkikk etter nye aktiviteter med mine små, så jeg vil gjerne være med i trekningen :)Tvi, tvi!

Britt lise sa...

Oi, for en fin bok. Den så helt genial ut. Krysser fingre! Mvh Britt Lise

Åse sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen! Ser fin ut den boka! :-)

Ingunn sa...

tar gjerne imot familiesirkus. behovet for litt inspirasjon og tips er stort! Har to gutter på 1 og 3, ønsker meg derfor boka:)

Anonym sa...

Heisann Silje!!

For en gøy give away!!
Jeg vil gjerne være med!

Hilsen Benedicte.

TAB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
TAB sa...

Ser ut som en herlig bok! Ungene ville nok ha falt pladask (særlig for sukkerspinnet)!
Så her hiver jeg meg med! :)

Takk for en inspirerende blogg i en hektisk hverdag! :)
Beste ønsker, Tonje

Drømmedama sa...

Hei,
dette er en sikker vinner til mormor-barnebarn gjøremål.
Krysser fingrene for vinnerlykke.

Hei fra meg.

Anonym sa...

Oi, for en spennende bok: Blir nok kjøpt om jeg ikke vinner :)

Anonym sa...

Åå, en slik bok hadde familien her hatt glede av! Jeg krysser fingrene... Astrid

Anonym sa...

Hørtes kjempespennende ut... Godt å finne på noko - utan ein tv skjerm involvert!

Håper på vinnerlykke for ein gangs skuld!

Henriette

Anonym sa...

Hei! Denne boka tror jeg hadde passet fint til mine skatter på 9, 7 og 1 år. Vi liker så godt å ha hobbyverksted ilag, og det ser ut som om boka gir masse gode tips til ting vi kan gjøre/lage. Hilsen mammaen til tre skatter.

Huset på kollen sa...

Den der så spennende ut, vil gjerne være med i trekningen! :)

Heidi

Anonym sa...

Hei!

Denne boka har jeg hørt mye om i det siste og med to små jenter hadde det vært kjekt å fått ny inspirasjon til ting å finne på ;)

Er stor fan av bloggen din må eg si:)

Klem Karina Vedaa

Underberget sa...

For en gøyal bok! Viktig med aktiviteter å gjøre sammen som familie! Jeg er gjerne med i trekningen:-)

RugdeLykke❤ sa...

★ Så flott premie, Med to små gutter i hus, joiner jeg mer enn gjerne ;) Nydelig blogg du har, takk for alle tips :) Så bare krysser jeg fingrer for vinnerlykken skuddårsdagen ;) Fin uke så lenge!!

:) sa...

Jeg vil gjerne være med :) venter barn i mai og da er det vel på tide å forberede seg på mange år med lek! Fint å ha en så fin bok å hente inspirasjon fra :) klem

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne denne boka! :) Jobber som besøkshjem, så det kan alltids komme godt med med ekstra gode ideer! :D

Klem fra Sandra

sandra.johannessen@hotmail.no

Kristin B L sa...

Hei! Liker så godt bloggen din! Jeg er gjerne med i trekningen! Prinsessa mi er bare 2 måneder, så en stund til vi får bruk for boken,men allikevel!! =)
Hilsen Kristin B L

Anonym sa...

Den så skikkelig morsom ut, tenk å få gode tips til nye spennende ting å holde på med :) Flott blogg du har, den er jeg ivrig leser av, selv om jeg ikke blogger selv :)

Jane

Anonym sa...

Hei!
Så just disse på "God morgen, Norge" og tenkte at den boka setter jeg på ønskelista.. Hadde passa perfekt å vinne den;)

Hilsen Turid
turidmj@hotmail.com

Unni sa...

Hei.

Denne boken kunne jeg gjerne ha tenkt meg.
Såg innslaget fra God Morgen Norge med denne familien, så denne boken kjøper jeg om jeg ikke er så heldig og vinner den da.
Jeg krysser fingrene.

Klem.

Anonym sa...

Kul bok! Den hadde det vært gøy å vinne!

Hilsen Camilla R

Ingvild sa...

Jer er med. en slik bok må jo være genial når fantasien ikke er på topp :)

Klem Ingvild

krilist sa...

Eg er gjerne med i trekninga. Ser ut til å vere ei artig bok.

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av en slik bok :) Hørtes ut som det var mange gode ideer der! Tusen takk for en fin blogg som jeg stadig titter innom:) Du gir meg mange ideer og inspirasjon! Hilsen Eli (elhun@online.no)

Anonym sa...

Denne boksen så veldig spennende ut! :) Jeg er mamma til 5 barn i alderen 0-11 år, så det hadde vært supert med noen nye ideer her i huset :)

Hilsen Tanja K. (fast følger av din fine, inpirerende blogg)

Stella sa...

Hei Silje :)

Så flott med tips til aktiviteter for store og små :) Blir gjerne med på trekningen :)

Mvh Stella

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei :o)
Med tre søte små hadde boka vært super her i heimen!
Kjerstiklæm

Randi sa...

Og akkurat i dag, når jeg trengte ei sånn bok! Fantastisk!
Hilsen Randi

Randi sa...

Og akkurat i dag, når jeg trengte ei sånn bok! Fantastisk!
Hilsen Randi

Anonym sa...

Den boken ser super ut! Godt med litt inspirasjon til aktiviteter med barna :)
-Helene-
riola@live.no

Jeg heter Annika sa...

Denne hadde vært midt i blinken! Har en attpåskatt og merker ofte at jeg har glemt gamle kunster! ;) Gjorde mye mer spennende med de to eldste må jeg vel si....:( Så trenger bøker som denne for å få et spark bak!
Ha en flott dag! :)
Annika

Blåbærtua sa...

Den boka såg kjempekjekk ut,Blir med eg og:)

todsshoesstores sa...

The "pane of glass" image also helps your backswing. If you swing the club too much Asics Onitsuka Tiger Shoes to the outside during the initial part of your back swing, you will break the pane of glass. By keeping Hogan's image in your mind as you start your < align="left">Belstaff backswing your arms will stay connected to your body - you are almost forced to swing the club on plane!
Hogan Scarpe The wrists will cock by themselves without you giving them any thought.

Elin sa...

Boka ser super ut!! Vil gjerne prøve lykken :)

Anonym sa...

Hei
Jeg vil gjerne vinne denne boka,Trude,3 barnsmor fra oslo

Anonym sa...

Hei Silje. Jeg vil gjerne være med å prøve lykken:) Artig bok. Klem fra Kjersti Berg

Anonym sa...

Hei! Hørtes ut som en skikkelig koselig bok for meg og barna :)

klem fra Kari (kabjornstrom@hotmail.no)

moniq sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen om boka! Superfin! Jeg har to små prinser og det hadde vært GØY om vi vant :D Ha en fin uke!!

hildeh sa...

Hei! Dette vil jeg også være med på. Aktiviteter for hele familien er alltid gøy.
Har sagt det før, men sier det igjen: Herlig blogg du har. Blir glad for å lese det du skriver og se på alle de fine bildene:-)
Ha en fin dag!
Klem fra Hilde:-)

Anonym sa...

Vil veldig gjerne vinne denne flotte boken :-) ashildsk@yahoo.no

Mona sa...

Ja, denne boka ser veldig spennende ut!!
Så om jeg ikke er så heldig å vinne den hos deg, skal jeg nok gå til innkjøp av denne!!
Krysser fingrene!
Klem Mona

Helene sa...

Åh, denne boken har jeg ønsket oss :)))

Anonym sa...

Hei Silje.
Jatakk, denne vil jeg gjerne være med på. Så hyggelig å finne på noe som ikke har med pc, iPad, Wii osv å gjøre.
Krysser fingrene og håper på vinnerlykke.
Liker godt bloggen din:)
MonicaCF

Gry sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med på Give Away:) Kjempekjekk bok!

klem gry

Hilde. sa...

Hei. Jeg er gjerne med.=)Hilde

Fjordheim sa...

Her var det mange som gjerne vil ha ei bok ser jeg.
Les først om de i Dagen, har vært innom bloggen og sett de på God morgen Norge. Flott tiltak.
Viktig at en kan syselsette hele familien med ting. Jeg har voksne barn nå, men det dukker kanskje opp noen barnebarn etterhvert.
Ønsker deg ei herlig uke :)

Anonym sa...

Hei Silje. :-)

Denne ønsker jeg og min famile oss veldig.
Med vennlig hilsen

Silje L. ;-)

asp_193@hotmail.com

Små og store gleder sa...

Dette så ut til å være en super bok. En dag i vinterferien skal go´jenta og jeg prøve å lage kitt. Jeg vil gjerne være med i trekningen av boka.
Ha en finfin dag.
Hilde :)

Marika C. Hetland sa...

Så moro, Silje! Jeg så innslaget på God Morgen Norge, og tenkte at DEN boka må jeg skaffe meg. Tenk om jeg hadde hatt vinnersjangsen med meg denne gangen?! Jeg er med!
SMIL

Anonym sa...

Denne boka høres super ut, så jeg prøver lykken :)

Hilsen
Stine Marie

Anonym sa...

Hei! Boken ser kjempeflott ut, men bloggen din er enda bedre! Tusen takk for en kjempefin blogg! Ett eller annet som gjør at jeg stadig må innom deg:) Ha en fin dag!
Selma

Anonym sa...

Vil gjerne være med på denne :) Så ut som en spennende bok :) Trenger litt tips og ideer til ting å gjøre med de små innimellom.. Og takk for en interesang og inspirerende blogg!

Lene

Anonym sa...

Denne boka leitet jeg etter på bokhandelen i forrige uke, siden jeg ikke fant den satser jeg på å vinne den hos deg :)
Linn-Mari

Anonym sa...

Heeei Silje ;)

Tusen takk for at du reklamere for boka til tanta og onkelen min! Det vet jeg at di blir veldig glade for :)

Hilsen Elise

Anonym sa...

Jeg blir med å prøver lykken!
Anette

lykkehjemmet sa...

Jeg har UTROLIG lyst til å vinne denne boken! :) Krysser fingre og tær for hell og vinnerlykke. Ønsker dessuten å takke for en finfin blogg, er til stadighet innom for en titt. :)

Frihet sa...

Jeg er gjerne med!!
Så gøy premie!!!

Anonym sa...

Ønsker, ønsker, ønsker denne masse!
mvh
J
99711558

Anonym sa...

Så gøyal premie - jeg er gjerne med.
Ha en strålende dag:)

Hilsen Heidi Glomvik

Hanne sa...

Jeg er gjerne med i trekningen,supert med litt tips!! Ha en fin uke:)

Krusedull sa...

Jeg blir gjerne med på denne! :)
Har en på litt over et år, så denne kan bli fin etterhvert.

Fortsatt fin mandag :)

Pernille Ulrikke sa...

Denne boken har jeg lest så utrolig mye bra om og jeg har ønsket meg den lenge.. Krysser fingrene :-)

...kommer nok til å kjøpe den uansett ;-)

Stine bergensjente sa...

Ja jeg vil gjeeerne vinne boken. Jeg og min sønn på 4 vrir ofte hjernene for å finne på nye gøye aktiviteter. Din blogg er jo også en kjempe inspirasjon :) Ha en flott dag!

Eirin sa...

Så spennende. Jeg blir gjerne med :)
Hilsen Eirin

Anette sa...

Dette må jo være en fantastisk bok! Den vil jeg gjerne vinne :)

Klem Anette

Nicoline sa...

Hei!
Så denne boka på God morgen Norge og den så spennende ut!
Jeg blir gjerne med i trekningen, klem Nicco

Anonym sa...

Hei! For en fantastisk bok og premie??;-)
Det hadde vært herlig å vinne den! Med en dataspillende sønn på 11 og en liten datter på 1 som skal være hjemme et år ekstra før hun begynner i barnehage, hadde det vært flott med en slik bok...
Nydelig fint hjem du har,Silje!
Ønsker deg en fin dag videre;-)
Tove;-)

Anonym sa...

den boken har jeg lest om, vil veldig gjerne være med i trekningen av den ja:)

Klem fra Julie ,Trondheim

Anonym sa...

Å så flott og inspirerande bok!
Eg blir gjerne med og krysser fingrane:)

Wenche:)

Annbjørg sa...

Heil Silje!
Knallkjekk giveaway for ei tobarnsmor, so eg er med på trekning!
Tusen takk for den fine bloggen som du deler med oss!

Klem Annbjørg

NL sa...

Denne boka kunne jeg virkeliig tenkt meg med to barn på 4 og 7år, nyfødt og pendler mann ;)
Krysser fingre for vinnerlykke :)

Jijji sa...

Så innslaget på God Morgen Norge om denne boka, og tenkte bare; for en genial bok! Den har jeg mer enn gjerne lyst på. Så nå krysser jeg fingrene.

Klem fra Jijji

Erika sa...

Den så jo kjempe fin ut - supert med tips til aktiviteter for familien :-)
- Erika

Anonym sa...

Hei!

Denne boken så virkelig flott ut! Fint å ha noen tips til hva man kan finne på med min datter istedet for pc og tv, så jeg vil gjerne bli med! :)

klem Elisabeth.

Ann-Kristin sa...

Åh! Den hadde vore perfekt for oss!! Håper vi vinner! -om ikkje så kjem eg til å kjøpe den:)

Anonym sa...

Hei Silje!

Tusen Takk for at du lyser opp hverdagene mine!:0)
Du er en HUMØRSPREDER!!! :0)
Jeg blir også gjerne med, og håper på det beste!

Hilsen Marte
marte.mor@live.no

Helene og Henriette sa...

ååå den boka såg kjekk ut :) håper eg vinn.

henriette

hse sa...

Ja dette vil eg vera med på. Boka ser super kjekke ut. Liker absolutt aktiviteter som er enkle og som ikkje krev så mykje forarbeid!

Klem Hilde

Kristin sa...

Oi, her har de to eldste lenge mast om å lage sukkerspinn, noe jeg har sagt man bare får på tivoli... Så jeg er med i trekningen:)

Merethe sa...

Det er klart jeg må prøve å¨vinne en sånn en! Hadde passet perfekt! :)

Klem til deg!

Anonym sa...

Jeg vil bli med :)
Denne boken ser veldig morsom ut!
Kan trenge litt ideer i blandt :)
Marianne E

Anonym sa...

Hei og takk for flott boktips! Setter pris på gode ideer til aktiviteter barn og foreldre kan gjøre sammen. Spesielt aktiviteter som utfordrer fantasien i form og farge! Har 3 barn (4,6,8 år)som synes det er moro å tegne, klippe, lime, lage, bake, pynte ol.

Hilsen Inga

Anonym sa...

Hei Silje,

Dette ser ut som en superflott bok og med to aktive jenter som elsker å lage ting, så er jeg gjerne med på trekningen.

Hilsen Sølvi
(sosk2005@hotmail.com)

Lisell sa...

Hei:-) vil veldig gjerne være med :-) ha alt prøvd kitte du la ut til stor suksess før jenta mi :-) veldig lett å lage og mangen timers moro :-)

Anonym sa...

Det så ut som en veldig artig bok, og med to småfrøkner er jeg med på alle gode aktivitetsforslag:) blir gjerne med på trekning:))

Hilsen Linda
(linda_norheim@yahoo.no)

Monica sa...

jeg prøver lykken, syns jo det hørtes litt spennendes ut med denne boken:) Liker alle dine ideer om ting vi kan gjøre sammen med barna. klem Monica

Anonym sa...

Morsom bok:-)
Jeg vil gjerne være i trekningen!

Ida Louise

thea sa...

Jeg vil gjerne være med! Boka ser veldig fin ut!

Anonym sa...

Hei
Tusen takk for en nydelig blogg :)
Jeg har to jenter selv så blir gjerne med på trekkningen av den flotte boka.

Klem Helle

Aurora Josefine sa...

Passer perkfekt! Ser alltid etter noe å gjøre med de tre søstrene mine, men det er vanskelig å finne ut hva. Boka ser kjempe gøy ut!

Anonym sa...

Hei Silje! :) Jeg slenge meg på her-med 5 stk barn,er det arti med nye ideer å gjøre ;o)

Klem Karin :)

Anonym sa...

Heisann!

Jeg blir gjerne med på trekningen! ;o)

Mvh.

Lisa

lisawa@online.no

Camilla sa...

Ja, jeg vil gjerne være med:) når hverdagen tar deg kan det være godt med noen nye innspill:))

Camilla sa...

Ja, jeg vil gjerne være med:) når hverdagen tar deg kan det være godt med noen nye innspill:))

Anonym sa...

Denne boken så super ut,artig å lage ting sammen med barna. Men noen ganger trenger man litt ny inspirasjon.

Klem Tone

Huldra sa...

Den boka har jeg tenkt å sjekke ut faktisk. Kan jo trekke et lodd hos deg og prøve lykken:)
Ser der er flere enn meg som ble skuffet over snøen som dalte i natt.men i morgen melder det fint og varmt igjen - og snart er det klubb;)
God mandagskveld til deg og dine!! Stooor klem

Kine sa...

Oi ja jeg vil gjerne være med i trekningen :)
Jeg leste reportasjen i bladet, og det ser ut til å være en morsom bok :)
Må nok gå til innkjøp av den hvis jeg ikke vinner ;)

Mari Louise sa...

Oi, denne boka ser superfin ut:) selvfølgelig vil jeg være med på trekningen:)

Klem:)

Solveig sa...

blir gjerne med! Den ser spennende ut !

Anonym sa...

Som kreativ farmor som liker å pusle sammem med barnebarnet virker denne boken midt i blinken.
Bodilhenriksen56@hotmail.com

Elin sa...

Fin bok og veldig fin blogg :)

Anonym sa...

Hei Silje!
Jeg er nesten daglig innom bloggen din, og finner masse inspirasjon og tips!Tusen takk for alt du deler:)Jeg har to barn, og jobber i barnehage, det hadde vært supert m litt "nytt" påfyll av ideer!:))
Hilsen Line Larsen.

2søtesmå sa...

Hei.
Jeg blir gjerne med på trekningen av boka!
Tusen takk for muligheten :-)

Anonym sa...

Hei. :)

Jeg prøver lykken... Morsom bok! :)


Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

Anonym sa...

Hei
Denne høres heilt perfekt ut.
Håper eg vinn.
Helsing Lene Lande

Mamman til Anna sa...

Som mamma og fulltidsarbeidende førskolelærer er nok denne boka et godt verktøy, slenger meg på trekningen!

Anonym sa...

Takk for en kjempefin blogg!

Jeg er gjerne med i trekningen av boken! Boken så veldig spennende ut!

MVH Sara

Marie sa...

Jeg vil være med på trekning! Ser ut som en flott bok :) tvi, tvi

Hildegunn sa...

Hei!! Denne boka så superfin ut:)
Skulle man ikke være den heldige vinner så går det vel an å få kjøpt den et sted?

Klem Hildegunn

Marte Øvreås Thuen sa...

Høres ut som noe for oss, men to små som til stadighet trenger aktivisering.

Utrolig fin blogg du har, takk for at du deler, jeg gleder meg til nye innlegg hver dag!

Katrine sa...

Hei Silje :) er innom denne koselige bloggen hver dag jeg. Masse inspirasjon å få. Jeg bor i Porsgrunn, har tre små jenter og boka hadde garantert blitt brukt her i heimen :) :) Blir gjerne med i trekningen. Hilsen Katrine

my little life sa...

Jeg å vil selvfølgelig være i trekningen av denne gøye boka.
Tonje

Anonym sa...

Hei Silje.
Ser ut som en artig bok!
Gina

Emmas hvite borg sa...

Hei, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen ;)
God uke til dere alle 5 :)
Klem Anette

SNILLPIKE♥ sa...

Den boka var jeg tenkt å kjøpe, så om den på God Morgen Norge, og den virket kjempespennende. Så får jeg først se om jeg vinner den her da.

Anonym sa...

Vi er klar for litt sirkus i heimen, så jeg er med:)

Anne

Anne_n83@hotmail.com

ELLEMELL sa...

vil gjerne være med i trekningen:)

kjekt med aktivitetsbok for barn!
kanskje jeg kan få noen tips til bhg!
klem ellemell

Anonym sa...

Ja takk ;-) Dette er jo perfekte familieaktiviteter - og det er godt med litt drahjelp når man ikke er den mest kreative selv!
Hilsen fra Guro

Anonym sa...

Jeg vil være med. Syns det er hyggelig å titte innom din blogg . Klem fra Kristin

Anonym sa...

HAR LAGA MANGE TING MED BARNA I BARNEHAGEN MIN. MEN TAR IMOT FLERE TIPS


HILSEN ELNA
aa-ols2@online.no

Fruen sa...

Ååh, høres ut som den perfekte foreldreboka:)
Tror jeg må få meg denne, om jeg ikke er så heldig og vinne den da:)
Ha en fin kveld!
Og en fin ny uke!
Klemklem, Fruen i Nord:)

Anonym sa...

Hei.
Jeg vil gjerne vinne:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Linn sa...

Kaster meg med i trekningen :)

linnpettersen@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Silje! Jeg og ungene har allerede laget kittet du fortalte om på bloggen din og det var absolutt suksess, så jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av boka! Den er nok veldig inspirerende, akkurat som bloggen din som leses jevnlig her i huset! Hilsen Elin Mail: gin-fotl@online.no

Anonym sa...

Fantastisk bok :)
Eg er med.


Klem Wenche H

Anonym sa...

Hei!

Så kjekt med give away :) Den boka skulle jeg gjerne hatt. Er ikke lett å være kreativ alltid å finne på slike ting i en travel hverdag.

Bloggen din har mange gode tips til kjekke ting man kan gjøre med barna. Jeg har fått mange gode tips fra deg og. Å leite etter sjørøverskatt fra sabeltann ble en stor hit ;)

klem fra

Marie

Anonym sa...

Vil gjerne vinne den flotte boka!
Hilsen Liv
oliven@mimer.no

Anonym sa...

Krysser alt jeg har i håp om å vinne;)
Hilsen Amalie
amalieag@hotmail.com

Anonym sa...

Hei
Prøver meg jeg også! Tobarnsmamma med barn på 5 og 11 år, og styrer i barnehage. Hadde passet ypperlig.

Krysser fingre!!

Hilsen Lena
baldejera@hotmail.com

Lena sa...

Hei og hopp!
Jeg skal lage kitt med ungene på onsdag og gleder meg storveis til det!
Har veldig lyst på denne boken, så hiver meg på trekningen :o)

Klem Lena

Hilde S sa...

Hei!

Det såg ut som en veldig flott bok! Jeg hiver meg med og krysser fingrene :)

Fortsatt fin tirsdag!

Anonym sa...

Hei:) denne ønsker jeg meg! Har fem flotte tantebarn som skulle fått denne i gave. Mvh Lisa Halvorsen

Bless by Tone sa...

fantastisk gøy bok!

Livy sa...

Jeg vil gjerne være med Silje!
Klem fra Livy

Tove sa...

Dette så ut som en herlig bok, er gjerne med i trekningen:)

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 226   Nyere› Nyest»