tirsdag 7. februar 2012

Vinglepetter har bestemt seg!



Jeg er en skikkelig vinglepetter, og får aldri bestemt meg for hva jeg skal velge... Og det at GreenGate lager så utrolig mye fint gjør jo ikke beslutningen lettere:) Hver gang katalogen kommer blir jeg like imponert over deres evne til å matche men alikevel fornye seg! Nå er jeg ingen stor GG-shopper, men noen ting har jeg, og nå har jeg altså bestemt meg for å gå for fargene rødt og lyseblått. To av mine favorittfarger, og jeg synes de er nydelige sammen.



Deilig med farger!



Noen kjøkkenhåndklær har jeg også, de fungerer flott som duk:)




Er du GreenGate-fan, og hva er isåfall din favoritt?




god tirsdag!


30 kommentarer:

Petrine sa...

GG har så mye fint at det er vanskelig å velge :) Holder en ekstra knapp på Spot Red. Har litt forskjellige deler, men mest av de røde polkadottene ♥

Divamamma sa...

Ja, de har utrolig mye fint. Jeg elsker Chloe Off White, og spot blue. Egentlig alt annet også. Hehe :-)

Anonym sa...

Hvor kjøper du GG?

Anonym sa...

Vakkert vakkert vakkert! JEG er også vinglepetter, men min favoritt er den nye dora <3 den er bare heelt fantastisk!!! Men alle er fine og jeg skulle fiiiint klart å finne en anledning til å få brukt alle servisene, men man kan ikke ha alt....:( hehe.... Rødt og blått er såå fint! Ha en fin ettermiddag :)

heidi sitt ♥ sa...

Enig med deg! Jeg har mye lyseblått fra GG...og rødt til jul ")

Desiree sa...

Du er ikke alene, hvis det er noen trøst! Jeg klarer heller ikke ha noen favoritter, så det blir som regel kjøpt inn ett par nye hver sesong :)

Hanne Mette sa...

Et godt valg! Rødt og lyseblått passer fint sammen. ♥
Klem fra meg

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg er en GG-elsker, for de har så utrolig mye fint som er supert å kombinere. Jeg har to hele servicer, beige og turkis med prikker. Ellers har jeg endel andre "smådeler" i ulike farger og mønstre jeg kombinerer. Lurt som Desiree skriver; kjøpe et par ting av hvert mønster... iallefall de som kan kombineres i farger :)
Vakker kombinasjon det du har valgt!

Agnesstien sa...

Lekkert, lekkert, lekkert!
GG har så mye flott! Og det er ikke lett å velge.
Jeg liker Fay serien veldig godt. Har ikke turt å titte på den nye kolleksjonen enda...

Kine sa...

Jeg elsker gg, og er veeeldig vinglete der. jeg har både rødt, blått, beige, grønt og blomstrete hehe.
Men jeg gikk for beige når jeg skulle ha middagstallerkener.
Innbilte meg at jeg ville gå lei av de andre fargene raskere. ellers har jeg kopper og askjetter i alle mulige farger. er mest glad i de prikkete og wendy white :) men har falt litt for dora white serien, så spørs nok om det ikke blir litt av det etterhvert ;)

Mor og datter sa...

Åååååh så nydelig når de blir satt sammen. Skjønner at du valgte det :)
Ha en fin tirsdag!
klem

Anna sa...

Ih, hvor er det nogle smukke farver!

Ragni sa...

Kjempefiiine farger, men Silje, du MÅ sjekke ut sukkerdryssene til green gate. Jeg har falt pladask! =)

Anonym sa...

Jeg er helt forelsket i gg. Jg har spart i 4 år....fått mest i jul og bursdagsgaver, men spedd på med litt selv også ;) Jeg har Ingrid, Chloe, spot beige, spot blue, spot rød. " 2 krus av hver og tallerkner... litt boller og eggeglass. Bruker de kjempemasse.... til gotteri, salater, dipp, potter til perleblomst og svibler. Jeg bruker de til saft kopp til barna for da har alle "sin" egen kopp. Vasker de i maskin også og d går bra! Beste av alt....det nye passer til det man har fra før:) Ingrid:)

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Jeg er stor fan af Greengate og har lidt af det hele.
Syntes det er så hyggeligt når man mixer det.

Skønne billeder.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Livy sa...

Heisann!
Rødt og blått er knallfint! Også sååå mye fint som kommer nå!

Jeg er HÅPLØS hva gjelder Greengate!!!Har alt for mye(eller kan man egentlig få nok??)
Har Claire multi til 14 personer + Fay red og blue/white til 6 personer + Diverse skåler i alle med prikker i alle farger - jeg blir rett og slett superglad når jeg dekker med GG!

Ønsker deg en fin kveld Silje! Klem fra Livy

Livy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frøken OppNed sa...

Kjempe fint! Blir så glad av slike farger :)

LilleMa sa...

Jeg sier bare D.I.T.T.O.
Jeg også elsker Green Gate, men å velge hvilken farge/mønster...?? Umulig!! Jeg har et lite virvar av et GG service, eller ikke sååå mye da, men det lille jeg har er kaos hihi :)
Men jeg ser at det er mest rødt her, men jeg er jo egentlig litt mer hvit, lyseblå... *sukk* heldig du som har tatt valget :)

Klem Linda

Linda sa...

Så utrolig forfriskende å titte innom bloggen din! :) Linda

Anonym sa...

Hei Silje!
Synes kombinasjonen du har valgt er lekker! Har ikke selv så mye - bare et par rødprikkete lattekopper, og noen av de blå som kom i fjor. I tillegg en blomstrete olivenskål med skje, noen små skåler (4 stk.)og en lyseblå prikkete mugge. Men som du sier så passer de fleste mønstrene greit sammen. Har forøvring ingen ambisjoner om å spare til et helt servise. Det er jo så mange fine der ute og plass til oppbevaring er det smått med. Gleder meg til å se din samling etter hvert!
Hilsen Berit

Over Regnbuen sa...

Jeg er stor GG-fan, men eier ikke en eneste GG-del. Tror jeg må begynne å kjøpe inn litt altså, selv om mannen mener vi har nok fat og kopper...
Fargene du har valgt er jo virkelig lekre sammen!

KinesKlode sa...

Jeg har akkurat kjøpt litt fra gg selv... Jeg kjøpte den nye serien Dora... Tenker å kjøpe litt basis fra den først og så spe på med litt fargeklatter underveis! :)
Nydelige farger du har valgt!

Nelli sa...

Gyönyörűek, imádom őket!:)

Jussara sa...

QUE LOUÇAS LINDAS!!! DELICADAS .AMEI.

Grønsdal Gård sa...

Nydelig! Jeg har ingenting fra GG foreløbig, men det kommer vel etterhvert tenker jeg :))
Ha en nydelig dag!

Elin Merethe sa...

Helt enig med deg i at GG har utrolig mye fint, og vanskelig å velge.....
Helt enig med mange her inne at komboen rød og lyse blå er lekker :-)
For min egen del har jeg gått for Wendy White, forelsket meg i koppene på ferie i Danmark i sommer! Vankelig å få kjøpt i Norge, men det er jo ikke noe problem når man har Internett.

Клариса sa...

Et utmerket sett! Kombinasjonen av blå og røde herligheter!

Marina sa...

Quanti bei colori...io adoro le tazze..sopratutto quelle a pois e fiorellini...vorrei averne tantissime!!!
Ora che ti ho scoperto non ti lascio più!!
A presto Marina

Silving sa...

Oh, jeg elsker bare dem!! De er så flotte,utroligt!