fredag 3. februar 2012

Vårnytt!


ungene i vårnytt fra lille martine. Herlig med farger!!


Så er den deilige fredagen her igjen! Skulle ønske jeg kunne skrive at huset var ryddig & nyvasket, men pizza i ovnen og tulipaner på bordet har vi ihvertfall, så da blir nok helga fin uansett:) Det er meldt enda kaldere i helga (vi hadde -19 i dag tidlig!) så vi er heldige som er bedt på formiddagsbesøk både lørdag og søndag!


Tusen takk igjen for alle positive ord om hytta vår, herlig at dere har tro på at den kan bli bra! I hodet mitt fortsetter drømmingen og planleggingen, om hvilke farger vi skal velge feks! Tror jeg har bestemt meg nå:)



Skal du noe gøy i helga?




ha en finfin fredag!

9 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Deilig med farger både på klær og interiør synes jeg nå, selv om det fortsatt er veeeeldig kaldt ute ;-)

God fredag til deg og dine tre søte små!

Bdicte sa...

Det er så deilig med litt farger, får alltid litt sånn farge"nød" på våren! Eller man kan vel knapt kalle dette vår enda da, med så mange minusgrader, hehe!
Men det er i alle fall vår innomhus:)

Klem
Benedicte

Kine sa...

Fiine klær på fine barn! Så stor veslefrøkna har blitt! Ikke ofte du viser bilder av henne :-) Nydelig, akkurat som søsknene sine!

FruLykkelig sa...

Så herlige klær! Også så stor minstejenten har blitt :)

Livy sa...

God fredag!
Så herlig klær!! Vårlig og fint!

Koselig innlegg om hytta, er helt sikker på det det bli veldig bra!

Ønsker deg en riktig god helg!! Stor klem fra Livy

Frøken OppNed sa...

Flotte klær, og nyyydelig unger :)

Mitt hjerte sa...

Så flotte barn i friske farger! Blitt så stor minste jenta di også, hun er en god blanding av de andre to syns jeg.
Hytta deres er jo rene drømmen! Kan tenke meg du koser deg m planlegginga og er sikker på det kommer til å bli så flott og hjemmehyggelig der:)
Svigermor har også et fantastisk flott landsted som ligger ved vakre Mälaren i Sverige. Vi er så heldig å få disponere hytta så mye vi vil og vi har også fått JA til å både male og pusse opp der det trengs:) så utrolig moro med slike prosjekter! Du inspirerer meg masse nå til å komme igang selv nå;) gleder meg til å følge renoveringa deres!

Ha en deilig helg med familien din:)

Stine sa...

Fin helg til deg og dine!!!Nydelige unger, og nydelige blomster,minner om vår..(Lengter)
Klem Stine

LeneRidola sa...

Så fint tøy, blogg og ikke minst flotte unger :-D

Fant veien hit igjennom en anbefaling så holder på å leser nå, og må innom lille martine etter på :-D