søndag 19. februar 2012

Tradisjonen tro...


Fastelavensboller, fastelavensris og det som hører til:) Ungene har kost seg ute i snøen, Ferdinand tok på seg oppgaven å tømme hagen og verandaen for snø:) Constanse er over 10 måneder nå, og begynner å bli stor jente. Hun har fått fire tenner nede, og nå kommer det fire oppe også, på èn gang! Hun er blid som en sol, og forgyller dagene våre!


Håper du har hatt en fin dag! Beklager til dere som trodde jeg skulle ta pause fra bloggen, var ikke meningen å villede dere:) Takk for at DU leser bloggen min!




ha en fin søndag!

7 kommentarer:

Merethe sa...

Deilig, deilig!! Jeg MÅ få kost med veslesnupp snart :)

Det første jeg tenkte når jeg så pausebildet ditt var: TJOH! Nå er jeg glad for at vi er bestisser og for at hun kan oppdatere meg på facebook hver dag! ;) Jeg trodde også du skulle ta pause.

Ses i morgen!

Lots of Love

Hanne Mette sa...

Høres ut som vi har hatt en ganske lik søndag. Koselig!
Klem fra Hanne Mette

Talentina sa...

herlige bilder! hehe det er så tidi når barnet har noen få tenner nede og ingen opp hehe=) men tenner kommer godt med når det er boller på bordet hehe=)

Ha en strålende kveld=)

Klem fra Yvonne.

Anja sa...

Oj, så lik Constanse er på pappaen sin!
Ha en fortsatt fin helg, Silje

Karina - Mitt Hammerfestlige Liv sa...

Fastelavn er herlig! Fargerike fjær og boller med krem hører med :)

Ha en finfin søndagskveld!
Hilsen en som er veldig glad du ikke tar pause fra bloggingen! :)

Ævlebævle sa...

Skønne fastelavns billeder, det ser rigtig hyggelig ud. God uge til dig

Divamamma sa...

Herlig!