onsdag 15. februar 2012

Ti poeng til mannen!


..." Jeg helte melken over i denne flaska jeg, for det synes jeg var mye finere!"



Og det er jeg jo helt enig med han i;) Mye koseligere å ha på kjøkkenbordet når vi spiser også. Her i huset går det masse melk, mange liter i uka, så da er det jo koselig at den er pen å se på;)



Sola stråler inn på kjøkkenet, herlig! Ungene og jeg har et spennende prosjekt på gang der inne, mer om det senere! Mer om middagsplanleggingen kommer også, så moro at flere er opptatt av det!




ha en fin dag fininger!


12 kommentarer:

Solvejfire sa...

Fint ser det ud, jeg er også vild mi
End dine fliser :)
Rigtig god dag, glæder mig til at se, hvad der ske i løbet af dagen
Jeanett

Anonym sa...

Ser koselig ut med slike flasker, men husk at lys kan gjøre noe med smaken på melka. Melk bør egentlig oppbevares i lystette kartonger:)

RoseSommer sa...

10 poeng til mannen din! Jeg er imponert. Jeg har vokst opp med kuer, melkesil og mugger med melk. Så melkekartonger har jeg aldri helt klart å venne meg til.
Ha en fortsatt fin dag i sola.

Talentina sa...

hehe stilig=) jeg har vært så uheldig med melkekartongene jeg så jeg måtte kjøpe meg en flaske til melk der kartongen var gått hull på. men fant jo raskt ut at det var mye pene det=) ha en fin dag da=)

Tina sa...

Og bare husk at hvis flasken ikke er sterilisert, så holder melken seg dårligere. Men hvis dere drikker mye melk og vasker flasken godt før dere heller over ny melk, blir det vel ikke et problem.

HusmorDronninga sa...

wow.. Hvilken skole var det du hadde sendt han derre mannen din på igjen sa du?!

Marlen sa...

Det var mannen sin! Jeg har vurdert og kjøpe melk fra nabobonden bare så jeg kan få hellt det på fine flasker..

Underberget sa...

Flinke mann! Kjenner jeg blir glad helt hit på dine vegne:-)

Pernille Ulrikke sa...

Så herlig duk :-) Gleder meg til å lese mer om middagsplanleggingen.. Her planlegger vi ca 1 uke om gangen :-) Veldig greit å slippe alle de småturene til butikken!

Beth sa...

Helt enig, mye koseligere med flaskemelk enn disse triste kartongene...
Var en god idè dette!

my little life sa...

Ja skjønner godt at det ble 10 poeng til mannen da:) Mye finere!

Monica sa...

Ti poeng ja ! Minst !
;-)