onsdag 22. februar 2012

Sommerfavoritter!


Jeg er alltid tidlig ute med å kjøpe sommertøy til ungene, siden jeg vet at godbitene forsvinner fort!
Kunne jeg bare kjøpt ett plagg til hver av jentene i år hadde det blitt dette! Gleder meg til å kle dem opp i like antrekk i syden eller på en varm sommerdag her hjemme! For de satser vi på at det blir mange av i år, ikke sant?

Jeg elsker røde ruter, og de skjønne detaljene på toppen. Ser den for meg med hvite tights...


...eller hva med denne?:)





Verdens søteste badedrakt til små badejenter!

Nydelig og nostalgisk! Tror jeg må kjøpe en slik til Constanse...



Til tøffe og sommerbrune gutter!



Alle de fine favorittene er fra søte små!




ha en koselig kveld!



5 kommentarer:

Whitebite sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
KinesKlode sa...

Nydelige plagg!! :) Jeg pleier alltid å være FOR sent ute... Hmmm, kanskje noe å tenke på i år? :)

Mi familia sa...

Skal sender linken videre til en vennine som ha en litte jente, den badedrakt skal hun like!

Ha en god kveld,
Vicky

Therese sa...

Koselige plagg!!

Har tatt en runde i skapene i kveld, så vet vi hva vi har fra i fjor...

hehe.. vi trenger masse nytt;-)

-Therese

Talentina sa...

Så masse fint!! ja det gjelder å kjøpe det når du ser det=) ha en fin dag!! Klem fra Yvonne.