søndag 26. februar 2012

Søndagsskolekort


Jeg har fått mange søte små kort av mamma, som hun fikk på søndagsskolen da hun var liten. De har de nydeligste motiver, i flotte farger. Med takk for trofast oppmøte på baksiden:)



Jeg har ikke visst helt hvordan kortene kan komme til sin rett, de har blitt liggende i en bunke. Men så tenkte jeg det kunne være fint å henge noen i lenken på tallerkenhylla. De andre skal også få plasser vi kan se dem!





ha en nydelig søndag!



I kveld blir det give away på bloggen!

 

17 kommentarer:

Fjordheim sa...

Nydelige kort. Har en hel bunke av slike jeg også. Lurt å henge de opp slik. Det må jeg nok prøve meg på.
Du har et herlig bad. Stort og flott. Et slikt skulle jeg gjerne hatt. Da ungene var små hadde vi så lite bad at jeg hadde stellematte på vaskemaskinenen. Det gikk det også. Men er glad jeg har litt større bad nå. Håper dere våknet friske alle sammen i dag.
Ønsker dere en herlig dag i vårsola :)

Anonym sa...

Nydelig som vanlig Silje:) Jeg blir også så glad når vårsola titter inn her, men ser at vinduene absolutt bør pusses nå! he he.

Så koselig jenterommet er. Hvor mange kvadrat er de forskjellige rommene på i huset deres? Synes det virker så flott og stort i alle rom. Og hvordan går det med det kommende rommet til Constanse? Kan du ikke skrive et innlegg om de to tingene? Gleder meg også til Giwe-awayen. Spennende! Ha en strålende søndag.

Klem Kjersti Berg

Siw Aina sa...

Så utrolig fint det ble, der kom de virkelig til sin rett :)
Ha en fin fin søndag.
Klem

Min stil sa...

Åååh, det bringer fram minner. Jeg hadde noen slike en gang når jeg av og til gikk på søndagsskole. Superkoselige kort :)
Ha en fin fin søndag.
:) Susanne

Rosehagen sa...

Nydelige kort;)
Tror faktisk jeg har noen liggende fra min søndagskoletid!!
Barndomsminner;)

Ha en flott dag.


Klem fra Ann-M:

Frøken OppNed sa...

Så fine kort, og kjempe smart med den lenka :) Den ideèn skal jeg jammen stjele :)

Ha en fin søndag!

rosarose sa...

Dette var en god idè! Takk for tipset!:) Fin blogg du har og fine bilder<3 klem fra Lisbeth

Kine sa...

Så koselig at hun har tatt vare på dem :)

Talentina sa...

så søtt det ble da!

Hanne Mette sa...

Så søte! Jeg husker søndagskolekortene mine med gullfisker på. :) Stas!

Ha en fin søndag Silje.
Klem fra Hanne Mette

Underberget sa...

Nydelige gamle kort! Jeg har også noen slike, ikke like gamle, men i samme stil. Elsker dem! Har gode minner fra søndagsskoletiden:-) Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!

Mitt lille hjem sa...

Ble jo kjempe fint :)

Fin søndagskveld!

Klem
Christine

Anonym sa...

Å så nydlige kort... alltid så koslig å lese bloggen din. Har også en liten snuppe med feber... kanskje tenner, eller noen basiller :)

Hilsen Linn, Sarpsborg

Guttemamma sa...

Kjempefine sånne kort, Silje! Husker godt hvor stas det var å få stjerner på søndagsskolekortet:-)
Takk for veldig koselig mail, vi er nok litt like!!
Klem♥

Gry sa...

Så koselig! Jeg har også mammas, som foreløpig ligger gjemt i en skuff... Nydelige gamle bilder, som gir gode minner fra min egen søndagsskoletid!

Ha en fin kveld!
Klem

Gry sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene i Annekset sa...

ÅÅÅ nå ble jeg helt hensatt til min egen barndom! Var en ivrig deltaker på søndagsskolen jeg også og fikk noen sånne kort oppigjennom, men de er blitt borte med årene. Husker jeg fikk mange gullfisker i fiskegarnene, det var så moro. Artig at du har tatt vare på din mors kort og at du viser dem frem! takk for titten!